Sieć sprzedaży Skody w Chinach

Przygotowania do ekspansji Škody w Chinach weszły w kolejną fazę. Pierwszy nowy zakład dealerski powstał w Shijiazhuang, stolicy prowincji Hebei, położonej 300 km na południowy zachód od Pekinu. Czterdzieści kolejnych punktów sprzedaży marki rodem z Mladá Boleslav zacznie swoją działalność w ciągu najbliższych tygodni.
Z końcem 2007 r. sieć sprzedaży tworzyć będzie ponad setka ekskluzywnych zakładów dealerskich zlokalizowanych na terenie całych Chin.
Ze swoją nowoczesną siedzibą, zakład dealerski Škody w Shijiazhuang jest flagowym punktem nowotworzącej się sieci sprzedaży. Na powierzchni 12 000 m², która spełnia wszystkie międzynarodowe standardy identyfikacji korporacyjnej Škody, znajduje się starannie zaprojektowany salon sprzedaży, skomunikowany z częścią serwisową, kącik dla dzieci oraz wystawa przedstawiającą ponadstuletnią historię tworzenia samochodów w Mladá Boleslav.
„Otwarcie pierwszego zakładu dealerskiego jest kolejnym ważnym krokiem na drodze do sukcesu marki Škoda na tym najszybciej rozwijającym się rynku motoryzacyjnym na świecie” – powiedział Fred Kappler, Członek Zarządu Škoda Auto odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
Data i godzina rozpoczęcia ceremonii otwarcia – 28 marca br., 8.58 lokalnego czasu – miałą znaczenie symboliczne. W starożytnej chińskiej kulturze ósemka jest uważana za cyfrę przynoszącą fortunę i powodzenie.
Licencyjna produkcja aut Škody w Chinach rozpocznie się w zakładach Szanghaj Volkswagen w połowie 2007 r. Fabryka rozpocznie swoją działalność od wytwarzania aktualnego modelu Škody Octavia, aby w nadchodzących latach produkować również modele drugiej generacji Fabii i Superba. Gdy z taśm zjeżdżać będą wszystkie trzy modele Škody, roczna produkcja ma osiągnąć poziom 100 000 samochodów.
Projekt licencyjnej produkcji w Chinach jest częścią strategii rozwoju Škoda Auto. Obejmuje ona również montownie pojazdów tej marki na Ukrainie, w Kazachstanie, w Indiach, w Bośni i Hercegowinie. Wkrótce auta Škody mają być także montowane w Rosji.
autor: T.K.
źródło: Skoda

Reklama