Mitsubishi Outlander – mocne wejście na rynek

Od kwietnia ruszyła kampania reklamowa Mitsubishi Outlandera – nowego, produkowanego w Japonii SUV-a spod znaku Trzech Diamentów. Akcja towarzyszy wprowadzaniu na polski rynek drugiej generacji tego modelu. W ramach ogólnopolskiej kampanii, wspomaganej przez lokalne działania właścicieli stacji dealerskich, wykorzystane zostaną plakaty wielkoformatowe, stacje radiowe oraz prasa.
W związku z premierą tego najnowszego modelu Mitsubishi powstała strona internetowa, poświęcona wyłącznie Outlanderowi – www.outlander.mitsubishi.pl Kampanię uzupełniają dodatkowe działania – sesje mody i wkładki reklamowe w kolorowych czasopismach i wydany specjalnie z okazji premiery Outlandera magazyn dla klientów.
Hasło kampanii – Nowy Outlander – Nowa Klasa Przestrzeni podkreśla najważniejsze cechy tego auta, oferującego nową jakość przestrzeni dla kierowcy i pasażerów:
– przestronność i funkcjonalność wnętrza, które pomieści aż 7 osób, 2 rząd siedzeń składany przy pomocy 1 przycisku,
– wyrazistą, urzekającą sylwetkę, nawiązującą do stylizacji prototypu Pajero Evo 2+2,
– dużą przestrzeń bagażową – do 1700 litrów z dzieloną tylną klapą bagażnika
Ten slogan ma również za zadanie zwrócenie uwagi na inne, wyjątkowe elementy wyposażenia Outlandera, niespotykane w autach tej klasy, takie, jak:
– ekskluzywne nagłośnienie Rockford Fosgate
– system nawigacji z serwerem muzycznym i twardym dyskiem o pojemności 30 GB,
– sterowane przyciskami na kierownicy system audio, tempomat i zestaw „głośnomówiący”, działający w systemie bluetooth,
– tylne lampy LED,
– system otwierania i zamykania drzwi bez kluczyka z możliwością zamykania okien.
Auto wyposażono w 2-litrowy, 140-konny, turbodoładowany silnik Diesla z pompowtryskiwaczami i 6-biegową, manualną przekładnię oraz wyrafinowany system napędu na 4 koła All Wheel Control wraz z systemem aktywnej stabilizacji tory jazdy i kontroli trakcji.
autor: T.K.
Źródło: Mitsubishi

Reklama