Renault Pulse dla Indii

 Renault po raz pierwszy prezentuje model Pulse, dobrze wyposażony samochód miejski opracowany specjalnie na rynek indyjski przez Centrum Designu Renault w Bombaju. Samochód ten wejdzie do sprzedaży w styczniu 2012 roku.
Po Fence i Koleosie, Pulse jest trzecim z pięciu modeli samochodów Renault wprowadzonych do sprzedaży w Indiach w ciągu nieco ponad roku. Są one adresowane do bardzo szerokiej rzeszy klientów. Tak szybki rozwój gamy samochodów świadczy o dążeniu Renault do zdobycia silnej pozycji w Indiach, jednym z trzech priorytetowych krajów w międzynarodowej strategii rozwoju koncernu.
Pulse jest kierowany do ludzi młodych, mieszkańców miast podnoszących swą pozycję społeczną. Doskonale odzwierciedla dążenie Renault do zaoferowania dostępnych dla wszystkich samochodów i innowacji technologicznych.
Pulse został wyposażony w silnik 1.5 dCi, jeden z najlepszych w swej kategorii pod względem zużycia paliwa i osiągów. Wykorzystano w nim również doświadczenia konstruktorów Renault zdobyte w Formule 1 w dziedzinie sprawności energetycznej.
Zarówno samochód jak i silnik są produkowane w Chennai, pierwszym, wspólnym zakładzie produkującym samochody Aliansu Renault-Nissan. Otwarta w 2010 roku fabryka przyczynia się do realizacji planów Aliansu na rynku indyjskim.
autor: T.K.
Źródło:Renault

Reklama