Range Rover Evoque zaprasza do środka

 Range Rover Evoque zadebiutuje oficjalnie 30 września podczas jesiennej wystawy Paris Motor Show. Będzie to najmniejszy, najlżejszy i najwydajniejszy model tej marki, jakiego kiedykolwiek wyprodukowano.
Range Rover Evoque powstał na bazie modelu koncepcyjnego LRX, wiernie oddającego ducha pomysłu na projekt typu cross-coupe. Evoque spełnia najwyższe standardy marki Range Rover: mistrzowskiego wykonania, luksusu i osiągów, które zostały spakowane w kompaktową sylwetkę. Najlżejszy i najoszczędniejszy jak dotąd Range Rover, projekt Evoque demonstruje zaangażowanie marki w zrównoważony dla środowiska rozwój, osiągając poziom emisji CO2 poniżej 130 g.Br>
Szeroki rozstaw osi i kół na zewnątrz auta pozwolił uzyskać bardziej zdecydowany wygląd samochodu: nadkola są szerokie, ale miękko zintegrowane z nadwoziem. Atrakcyjnie wyrzeźbione narożniki redukują wizualnie nawis z przodu i z tyłu. Kierowca siedzi niżej niż w większych range roverach, co zapewnia bardziej sportowy charakter, jednocześnie pozwala na zachowanie pozycji umożliwiającej pełną kontrolę nad pojazdem. Mimo nisko poprowadzonej linii dachu charakterystycznej dla coupe, Evoque oferuje większą niż w wielu sportowych sedanach ilość miejsca na wysokości głowy kierowcy.
Inżynierowie Land Rovera stworzyli Range Rovera Evoque, aby zapewnić klientom niezapomniane wrażenia z jazdy, łączące w sobie dynamikę i sportowy charakter, doskonałymi osiągami i wyrafinowaniem.
Evoque doskonale sprawdza się w każdych warunkach. Podobnie jak jego więksi bracia, nowy model, wspierany przez najnowszą wersję systemu Terrain Response, zapewnia bezpieczną jazdę bez względu na pogodę czy ukształtowanie terenu.
Evoque będzie pierwszym Range Roverem, który zapewni klientom wybór: standardowego – inteligentnego stałego napędu na cztery koła – gwarantującego wyjątkowe osiągi i przyczepność na każdej nawierzchni oraz opcję napędu na dwa koła – charakteryzującą się niskim poziomem emisji dwutlenku węgla i jeszcze niższym zużyciu paliwa.
Gama jednostek napędowych z turbodoładowaniem oferuje rewelacyjne osiągi. Klienci mogą wybierać spośród udoskonalonych jednostek wysokoprężnych z turbodoładowaniem o pojemności 2,2 litra TD4 o mocy 190 KM lub 150 KM. Wersja z napędem na cztery koła w połączeniu z 2,2-litrową jednostką 150 KM zapewni robiące wrażenie spalanie na poziomie 5,65 l/100 km oraz emisję 145 g/km CO2.
Absolutnym hitem ekologicznym jest możliwość wybrania samochodu z napędem na dwa koła i manualną skrzynią biegów, z wysokowydajną wersją silnika zapewniającą wiodący w klasie poziom emisji – poniżej 130 g/km CO2. Najnowocześniejszy silnik benzynowy 240 KM Si4 o pojemności 2 litrów, z bezpośrednim wtryskiem paliwa i turbodoładowaniem gwarantuje wyjątkowe właściwości jezdne oraz doskonałą dynamikę.
autor: T.K.
Źródło: Land Rover

Reklama