Nowy-stary Grand Scenic

Wraz ze zmianą roku kalendarzowego w sprzedaży pojawi się odmłodzona wersja Renault Scenic. Pojemny mini van francuskiej marki otrzyma zmodyfikowany pakiet wyposażenia, zmieni się układ siedzeń i pojawią się nowe jednostki napędowe.
Główna zmiana w modelu Grand Scenic to liczba siedzeń. W zliftingowanej wersji nie ma już siedmiu foteli, a tylko pięć. Renault nie zrezygnowało z większej liczby miejsc lecz za trzeci rząd siedzeń trzeba będzie dodatkowo zapłacić. W wersji z ograniczoną liczbą siedzeń zyskuje przestrzeń bagażowa – 513 l. plus dodatkowe dwa schowki o pojemności 16 l.
Wygląd auta z zewnątrz to zmiana przede wszystkim: zmodyfikowany grill, większe logo marki na przedniej ścianie, szersze wloty powietrza, lusterka w kolorze nadwozia i smuklejsze zderzaki. Zmienione zostały listwy i reflektory, które teraz wykorzystują technologię LED.
Nowości wśród silników: 2-litrowy Turbodiesel o mocy 150 KM i maksymalnym momencie obrotowym 340 Nm. Ten silnik dostępny jest w Grand Scenicu i seryjnie wyposażony jest już w filtr cząstek stałych. Kolejny wysokoprężny motor to 1,9 l. dCi FAP o mocy 130 KM, obsługiwany przez czterstopniową skrzynię automatyczną. Kolejną nowinką jest seryjnie montowana sześciostopniowa skrzynia biegów dla silnika 1,6 l. 16V, który generuje moc 112 koni mechanicznych. Zmieniła się także wolumenowa wersja wysokoprężnych jednostek. Teraz najsłabszym montowanym silnikiem w Renault Scenic będzie 1,5 l. agregat dCi o mocy 106 KM. Zastąpi on aktualnie podstawową jednostkę Diesla o mocy 86 KM.
autor: Bstok.pl
Źródło Renault

Reklama