Reklama

Kampania społeczno – edukacyjna „Postawmy na Młodych” – konkursy dla młodzieży

W tym roku realizowana jest kampania społeczno-edukacyjna „Postawmy na Młodych”.
Celem społecznym kampanii jest zwrócenie uwagi na rolę gospodarki i jej wpływ na życie mieszkańców regionu oraz budowanie przedsiębiorczego społeczeństwa: racjonalnego, zaradnego oraz otwartego na biznes.

Warto inwestować w młodych, bo to oni będą kreować naszą rzeczywistość w przyszłości, zakładać firmy i pracować na wspólny dobrobyt.

Kampania stara się dotrzeć do dzieci i młodzieży w każdym wieku na różne sposoby, prowadzone są działania zwiększają aktywność w obszarze edukacji i promowania postaw przedsiębiorczych.
W maju zakończono pierwszy etap „Postawmy na Młodych”. Rozdano 5 tysięcy edukacyjnych kolorowanek pt. „Czym skorupka za młodu nasiąknie…” dla dzieci w wieku przedszkolnym. Zakończono też dwa konkursy plastyczne dla dzieci ze szkół podstawowych „Wspólna praca się opłaca” oraz „Jak zarobić pierwszy tysiąc”. Wpłynęło prawie 200 prac, spośród których wyłoniono zwycięzców.

Ale to nie koniec Kampanii.

Nadal trwają dwa konkursy skierowane do uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych:
– Konkurs fotograficzny dla młodzieży gimnazjalnej pt. „Sukces w moim obiektywie”,
– Konkurs dla młodzieży ze szkół ponadgimnazjalnych na najlepszy spot reklamowy: „Produkt z mojej okolicy”.

W obu zostały przedłużone terminy zgłoszeń – konkursy trwają do 16.09.2016 r.

Opisy konkursów w dziale imprezy na Bstok.pl

Reklama

Reklama