Dodge Avenger od 85 000 zł

DaimlerChrysler Automotive Polska podała ceny i specyfikacje, jakie obowiązują na model Dodge Avenger. Produkowany w USA samochód, mający za konkurentów m.in. Alfa Romeo 159 oraz Mazdę6, jest do kupienia od 85 000 zł.
Dodge Avenger to nowy sedan klasy średniej, który łączy w sobie tak typową dla marki Dodge agresywną stylizację z innowacyjnymi rozwiązaniami, imponującym stopniem bezpieczeństwa i niezawodności, znakomitymi osiągami oraz oszczędnością w zużyciu paliwa (7,8 l lub nawet 7,3 l/100 km wg norm EPA na rok 2007).
Avenger jest także pierwszym samochodem klasy średniej marki Dodge z opcją napędu na cztery koła oraz zawieszenia i układu kierowniczego o charakterystyce sportowej jak i systemów stabilizacji toru jazdy ESP i kontroli trakcji TCS – podnoszących własności jezdne pojazdu.
Kliknij, aby powiększyć„W ramach ofensywy produktu marki Dodge, nowy Avenger ma szanse przyciągnąć coraz więcej nabywców do salonów sprzedaży – mówi George Murphy, wiceprezes ds. marketingu światowego. „Do swej klasy Avenger wnosi dozę asertywności oraz stylistyczną zuchwałość, podobnie jak Dodge Charger, Magnum, Caliber i Nitro, które zabłysnęły we własnych segmentach rynkowych. To auto po prostu nie ma konkurencji na drodze.”
,br> Bezpieczeństwo należy do najwyższych priorytetów nabywcy samochodu klasy średniej w USA, stąd też nowy Dodge Avenger posiada wiodące w swym segmencie wyposażenie bezpieczeństwa i zabezpieczenia – dla możliwie skutecznej ochrony kierowcy i pasażerów w razie wypadku. Klatka bezpieczeństwa nadwozia skonstruowana jest ze stali dwufazowej, stali o dużej wytrzymałości oraz nadwytrzymałej. Kliknij, aby powiększyćUzupełnieniem klatki ochronnej nadwozia jest wyposażenie seryjne, jakiego nabywca może oczekiwać w pojeździe tej klasy, m.in.: – wielostopniowe czołowe poduszki powietrzne
– boczne poduszki kurtynowe
– boczne poduszki fotelowe.
Dostępne w opcji są także systemy: przeciwblokujący kół ABS oraz stabilizacji toru jazdy ESP zintegrowany z układem kontroli trakcji TCS.
autor: T.K.
źródło: DaimlerChrysler 

Reklama