Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?

Miesięcznie około 20 mln osób używa wyszukiwarek internetowych, a tendencja ta cały czas rośnie. Chcesz wykorzystać ten ogromny potencjał do promocji swojej marki i skutecznie docierać do odbiorców z oferowanymi produktami lub usługami? Najpopularniejszą formą reklamy w sieci jest pozycjonowanie stron internetowych. Poznaj efekty, które może dać Ci SEO i przekonaj się, że naprawdę warto pozycjonować swoją witrynę w wynikach organicznych.

Pozycjonowanie strony internetowej z dobrą agencją SEO – dlaczego warto?

SEO (Search Engine Optimization) to jedna z najpopularniejszych form reklamy internetowej. Jest to szeroki wachlarz działań, które pozwalają na dostosowanie witryny do wymogów stawianych przez Google i zdobycie wysokich pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania. Niezbędna jest techniczna optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe, zadbanie o atrakcyjne i przydatne dla użytkowników treści oraz zdobycie linków z wartościowych źródeł zewnętrznych.

Pozycjonowanie sklepów internetowych i stron firmowych, w tym pozycjonowanie lokalne czy pozycjonowanie szerokie, to ogromna szansa, która pozwala dotrzeć do milionów użytkowników zainteresowanych Twoją ofertą. Agencja SEO przeprowadzi szczegółową analizę konkurencji, wykona audyt witryny, dobierze słowa kluczowe z dużym potencjałem i zajmie się wdrażaniem strategii. Marketing internetowy w wyszukiwarkach (SEM – Search Engine Marketing) to dobry sposób na to, aby zwiększyć rozpoznawalność firmy lub sklepu online i osiągać cele biznesowe na szeroką skalę.

Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google – popraw widoczność swojej witryny

Według danych z grudnia 2021 roku, w Polsce z wyszukiwarki Google korzystało aż 96,32% wszystkich Internautów. To tutaj poszukujemy informacji o produktach, które chcemy kupić, porównujemy ceny, dzielimy się opiniami na temat firm i oferowanych przez nie usług, zadajemy pytania, korzystamy z wartościowych poradników.

Jednak jedynie niewielka część użytkowników zagląda na drugą oraz kolejne strony wyników Google. Większość z nich skupia się na adresach, które wyświetlają się w TOP 10. Pozycjonowanie strony w wyszukiwarce Google pozwala zdobyć wysoką pozycję w rankingu na słowa kluczowe dopasowane do oferty. Firma zajmująca się reklamą w Internecie pomoże Twojej stronie www czy witrynie sklepu (e-commerce) znaleźć się na wysokiej pozycji i być widoczną dla odbiorców.

Pozycjonowanie stron www – zyskaj wartościowy ruch z Google

Dopracowana strona, portal czy sklep online powinny być przyjazne dla użytkownika, atrakcyjne wizualnie i dopasowane do profilu danej marki. W dobie ogromnej konkurencji nie wystarczy już zamieszczenie swoje wizytówki w sieci. Niezbędna jest także reklama w Internecie, a pozycjonowanie stron www (SEO) to doskonały sposób na przyciągnięcie odbiorców z Google. Nowe odwiedziny przekładają się na zwiększenie rozpoznawalności marki i dają zdecydowanie większą szansę na sprzedaż.

Reklama

Pozycjonowanie strony w Google – dotrzyj do nowych klientów

Gdy słowa kluczowe pod pozycjonowanie strony w Google zostaną odpowiednio dobrane (np. za pomocą narzędzia Google Keyword Planner), większy ruch będzie wiązał się ze zwiększeniem zapytań ofertowych. To da Ci szansę na przekonanie potencjalnych klientów do zakupu i zwiększenie sprzedaży.

Pozycjonowanie stron w Google – zbuduj zaufanie do marki i pozycję eksperta w swojej branży

Pozycjonowanie i optymalizacja stron pod wyszukiwarki internetowe obejmuje m.in. zdobywanie odnośników z wartościowych źródeł (linkowanie) czy rozbudowę treści zamieszczonej w poszczególnych zakładkach. Agencja zajmująca się reklamą w Google nie tylko osiągnie wysokie wyniki w rankingach, ale i pomoże Twojej firmie w budowaniu pozytywnego wizerunku marki. Wysoka pozycja na popularne frazy, pojawianie się artykułów sponsorowanych i wzmianek w branżowych serwisach czy zamieszczanie wartościowych artykułów eksperckich na blogu bezpośrednio wpływa na prestiż.

Pozycjonowanie lokalne – zdobądź klientów ze swojej okolicy

Zastanawiasz się nad zainwestowaniem w pozycjonowanie strony www, ale wydaje Ci się, że takie kampanie są przeznaczone dla e-commerce lub dużych korporacji? Nic bardziej mylnego! Pozycjonowanie lokalne to doskonały sposób, aby wypromować markę i zdobyć klientów w swojej okolicy. Dlaczego? Pozycjonowanie stron w Google oparte jest na geolokalizacji (np. lokalizacji GPS urządzeń), dlatego użytkownicy wpisujący w pasek np. „tani hydraulik” czy „układanie glazury”, otrzymają wyniki z adresami www firm mających siedzibę w ich najbliższej okolicy. Agencja SEO często doradza swoim klientom skupienie się na regionie zamiast inwestowania w droższe pozycjonowanie globalne.

Pozycjonowanie stron www – zyskaj długotrwały efekt

Płatna reklama w Google (np. Google Ads) pozwala szybko zwiększyć ruch na stronie i zainteresować nowościami w ofercie. Doskonale wspiera pozycjonowanie sklepów internetowych, restauracji czy hoteli. SEO najczęściej daje efekty dopiero po dłuższym czasie działań, ale są one długotrwałe. Wiele osób zapamiętuje nazwy firm z TOP 10 oferujących interesujące ich usługi lub produkty i z czasem wchodzi na ich witryny już bezpośrednio. Dla rozwijających się biznesów regularne inwestowanie w pozycjonowanie stron www to doskonały sposób na rozpoznawalność i realne korzyści sprzedażowe. Budżet przeznaczony na marketing internetowy jest zdecydowanie niższy w porównaniu do reklam telewizyjnych, banerów czy billboardów. Przekonaj się ile będzie kosztowała reklama Twojej firmy w Internecie – w Agencji SEO Pozycjonowanie Stron SEMPIRE skorzystaj z darmowej konsultacji ze specjalistą, zamów darmową analizę i otrzymaj niezobowiązującą ofertę.

Sprawdź na sempire.pl.