BP sprzedała segment instalacji przydomowych

 BP Polska podpisała umowę z Gaspol SA dotyczącą sprzedaży segmentu instalacji przydomowych (B2C), realizując w ten sposób założenia przyjętej przez BP Polska strategii.
Szukając nowego dostawcy, BP Polska kierowała się przede wszystkim dobrem swoich klientów, dlatego wybrano firmę branżową z wieloletnim doświadczeniem, która zapewni odpowiednią jakość usług dotychczasowym klientom BP Polska. Gaspol działa na polskim rynku od 1991 roku i jest obecnie jednym z największych dostawców gazu płynnego do instalacji przydomowych w naszym kraju.
Po sprzedaży segmentu instalacji przydomowych BP Polska zamierza zdynamizować działalność w pozostałych segmentach gazu płynnego. Priorytetem jest rozwój segmentu butli, instalacji z gazem płynnym dla firm Business to Business (B2B) oraz autogazu – Decyzję o tym, że nie będziemy rozwijać rynku B2C podjęliśmy już dwa lata temu. Od tamtego czasu nie rozwijaliśmy nowych inwestycji w tym segmencie i ograniczyliśmy się do zapewnienia obsługi wcześniej pozyskanym klientom indywidualnym – wyjaśnia Piotr Maślakiewicz (Dyrektor Zarządzający BP Gas Polska). – Sprzedając część B2C będziemy mogli się skoncentrować na rozwijaniu segmentów, które są dla nas strategiczne. Naszą ambicją jest pozostać liderem w wybranych segmentach rynku gazu płynnego. Chcemy być nowoczesną firmą, oferującą innowacyjne rozwiązania oraz profesjonalną obsługę klienta, czerpiącą doświadczenie ze 100-letniej tradycji międzynarodowego koncernu (w tym roku BP obchodzi 100-lecie istnienia).
Na mocy podpisanej 17 kwietnia 2009 roku umowy Gaspol stał się właścicielem używanych przez dotychczasowych klientów BP Polska zbiorników na gaz płynny i jednocześnie przejmie obowiązek zaopatrywania ich w gaz, świadcząc tę usługę przy zastosowaniu najwyższych standardów europejskich. Warunki handlowe, w tym sposób ustalania cen gazu płynnego, nie ulegną zmianie, a opłaty za używanie zbiornika pozostaną na obecnym poziomie przez okres co najmniej 12 miesięcy.
autor: T.K.
Źródło: BP Polska

Reklama