Reklama

Warsztaty z mediów społecznościowych w podlaskiej operze

Jak stworzyć skuteczną strategię, jak angażować swoich potencjalnych klientów i jak rzetelnie mierzyć efekty swojej pracy – odpowiedzi na te pytania poznali uczestnicy czwartkowych (29.02) warsztatów zorganizowanych dla młodych mieszkańców regionu przez Województwo Podlaskie. Szkolenie poprowadzone przez Aleksandrę Sidorowską, zwyciężczynię pierwszej w Polsce nagrody TikToka dla marketerów i założycielkęa agencji kreatywnej Precious Content, otworzył marszałek Artur Kosicki.


Podczas szkolenia zwróciła też uwagę na rolę emocji w rolkach. Pomagają one utożsamić się widzowi z profilem, utrzymują jego uwagę oraz stanowią podstawę budowania napięcia. W jego dalszym ciągu przedstawione zostały także sposoby utrzymania uwagi, możliwości budowania więzi z widzami, a także sposoby na „wezwanie do działania” (call to action), a to wszystko na przykładzie prowadzonego przez agencję kreatywną Aleksandry oficjalnego profilu województwa na TikToku – Podlaskie zasilane naturą.

Uczestnicy spotkania zgodnie przyznawali, że warsztaty były bardzo udane i potrzebne, by lepiej rozumieć świat mediów społecznościowych.

– Spędzamy codziennie mnóstwo czasu w Internecie. Można nawet powiedzieć, że nasze życie się na nim opiera. Szukając jakiejś restauracji, sprawdzam, co oferują na ich profilu w mediach społecznościowych. Tak samo, jak potrzebuję się zapisać do fryzjera, najpierw wchodzę na ich „socjale”, oglądam efekty pracy, a potem dopiero tam idę – mówiła Sandra Bołtman, uczestniczka szkolenia.

Goście wykładu mogli też wziąć udział w konkursie z nagrodami, zajrzeć na stoisko Książnicy Podlaskiej, skoncentrowane wokół tematu gier i wirtualnej rzeczywistości, oraz stoisko Podlaskiego Instytutu Kultury.

Dawid Korpacz
red.: Małgorzata Sawicka
fot.: Paweł Krukowski

Źródło: Urząd Marszałkowski

Reklama