Warsztaty z mediów społecznościowych w podlaskiej operze
Podczas szkolenia zwróciła też uwagę na rolę emocji w rolkach. Pomagają one utożsamić się widzowi z profilem, utrzymują jego uwagę oraz stanowią podstawę budowania napięcia. W jego dalszym ciągu przedstawione zostały także sposoby utrzymania uwagi, możliwości budowania więzi z widzami, a także sposoby na „wezwanie do działania” (call to action), a to wszystko na przykładzie prowadzonego przez agencję kreatywną Aleksandry oficjalnego profilu województwa na TikToku – Podlaskie zasilane naturą.
Uczestnicy spotkania zgodnie przyznawali, że warsztaty były bardzo udane i potrzebne, by lepiej rozumieć świat mediów społecznościowych.
– Spędzamy codziennie mnóstwo czasu w Internecie. Można nawet powiedzieć, że nasze życie się na nim opiera. Szukając jakiejś restauracji, sprawdzam, co oferują na ich profilu w mediach społecznościowych. Tak samo, jak potrzebuję się zapisać do fryzjera, najpierw wchodzę na ich „socjale”, oglądam efekty pracy, a potem dopiero tam idę – mówiła Sandra Bołtman, uczestniczka szkolenia.
Goście wykładu mogli też wziąć udział w konkursie z nagrodami, zajrzeć na stoisko Książnicy Podlaskiej, skoncentrowane wokół tematu gier i wirtualnej rzeczywistości, oraz stoisko Podlaskiego Instytutu Kultury.
Dawid Korpacz
red.: Małgorzata Sawicka
fot.: Paweł Krukowski
Źródło: Urząd Marszałkowski