Reklama

Walentynkowe REGIOkarty – prezent dla par od Przewozów Regionalnych

 Na Walentynki przytul dwie REGIOkarty – drugą kupisz o połowę taniej.12, 13 i 14 lutego warto zamówić REGIOkartę i REGIOkartę SENIOR dla dwóch osób, bo drugi egzemplarz będzie można nabyć za 50% ceny. To kolejna już w ostatnim czasie promocja Przewozów Regionalnych związana z REGIOkartą.

 Od soboty 12 lutego do poniedziałku 14 lutego będzie można skorzystać z walentynkowej promocji REGIOkarty. Warunek jest jeden: równocześnie trzeba kupić REGIOkarty co najmniej dla dwóch osób. I nie ma znaczenia, czy będzie to standardowa REGIOkarta półroczna, czy roczna, czy też REGIOkarta SENIOR. Przy różnych cenach kupowanych razem kart, promocja zawsze odnosi się do tej tańszej. Tak więc półroczną REGIOkartę można nabyć już za 49,50 zł, roczną za 84,50 zł, a REGIOkartę SENIOR za 24,50 zł. Mało tego, decydując się jednocześnie na więcej niż dwie karty, w promocyjnej cenie otrzymamy również czwarty, szósty lub ósmy egzemplarz. 50%-owy rabat dotyczy bowiem każdej co drugiej karty. Dlatego warto je łączyć w pary.

 Zamówienie można wypełnić elektronicznie na internetowej stronie www.i-pr.pl. Zapraszamy również do kas Przewozów Regionalnych w całym kraju – potrzebne będą aktualne zdjęcia (w rozmiarze 2,5 x 3,4 cm) przyszłych użytkowników REGIOkart. Zostaną one bezpłatnie przesłane na jeden adres wskazany przez kupującego. Jednak już w momencie złożenia zamówienia w kasie zyskuje się prawo do korzystania z atrakcyjnej cenowo taryfy RAZEM.

 REGIOkarta i REGIOkarta SENIOR to oferta największego w Polsce kolejowego przewoźnika pasażerskiego skierowana do stałych i nowych klientów. Jej posiadacz może kupować tańsze bilety (do 30%) na wszystkie pociągi trzech regionalnych operatorów: PR, Koleje Dolnośląskie i Arriva RP. Tak więc pochodząca z limitowanej serii karta ozdobiona czerwonym serduszkiem może być i miłym, i praktycznym upominkiem nie tylko na Walentynki. O jej atrakcyjności świadczy też powodzenie styczniowej promocji REGIOkarty SENIOR. Wówczas w ciągu dwóch dni kupiło ją ponad 2500 pasażerów. To się nazywa strzał w dziesiątkę! Amor strzela nie mniej celnie…

Reklama