Reklama

Słońce wschodzi dla Białegostoku

O wschodzie słońca, na białostockim rynku, mieszkańcy ”Słonecznego miasta” przywitali razem dzień i wypuścili symbolicznie kilkadziesiąt balonów do nieba.

 Jak proponowali organizatorzy spotkania – było to powitanie nowej gwiazdy na horyzoncie ”Wschodzącego Białegostoku”.
To pierwsza z cyklu imprez w ramach kampanii reklamowej skierowanej do mieszkańców Białegostoku. Zgromadziła kilkudziesięciu lokalnych patriotów.
Ci którzy przyszli dostali koszulki, ubki, baloniki oraz kubek gorącej kawy na rozgrzanie.
Kampania ruszyła w środę i potrwa do końca października. ”Jej głównym celem – opowiada Mateusz Zieliński, dyrektor kreatywny grupy ”Eskadra”, jest pokazanie Białegostoku jako miasta, które szybko i intensywnie się rozwija, miasta, do którego można i należy żywić pozytywne uczucia, wreszcie miasta, o którego sile decydują sami mieszkańcy – ich potencjał, choćby uśpiony, kompetencje, zainteresowania, pasje, działania i przedsięwzięcia.
Kolejna impreza jutro od 16 – Dance Fighters – pokazy tańca B- boyów oraz taneczny pojedynek profesjonalistów i amatorów

https://www.bstok.pl/up/news/1709_1.jpg https://www.bstok.pl/up/news/1709_2.jpg

Reklama