Reklama

Żubrem do Warszawy

Marka Żubr, należąca do Kompanii Piwowarskiej, została patronem regionalnego pociągu PKP, jeżdżącego na trasie Białystok – Warszawa Zachodnia – Białystok. Po raz pierwszy pociąg pod nazwą ”Żubr” przewiózł pasażerów w piątek, 24 kwietnia br.

”Żubr”, jako nowa nazwa dla pociągu tej relacji pojawi się w komunikatach czytanych przez megafony na stacjach kolejowych, a od czerwca znajdzie się również w zaktualizowanym, letnim rozkładzie jazdy PKP Przewozy Regionalne.

Na początku maja, zmieni się także wygląd pociągu – cały skład ozdobiony zostanie aktualną kreacją reklamową marki, co z pewnością wyróżni go wśród kilku tysięcy składów podróżujących po całym kraju. Dodatkowo informacje o nowej nazwie pociągu pojawią się na ulotkach, które będą rozdawane przy kasach na wybranych stacjach kolejowych. Pociąg będzie przemierzał trasę z Białegostoku do Warszawy Zachodniej i z powrotem w każdy piątek i niedzielę, aż do grudnia br.

– ”Marka Żubr, to piwo lubiane w całym kraju, jednak z racji swojego pochodzenia jest szczególnie związana z Podlasiem. Dumna ze swych korzeni od lat angażuje się na rzecz rozwoju regionu, wspierając inicjatywy proekologiczne oraz społeczne. Nadanie nazwy ”Żubr” pociągowi, który łączy Białystok z Warszawą jest dla nas pewną metaforą. Z jednej strony poprzez korzenie marki – Podlasie – Żubr, jako marka propagująca relaks i wypoczynek ma szansę jeszcze mocniej zwrócić uwagę podróżnych na ten unikalny fragment kraju, słynący z wyjątkowości przyrody i zachęcić do odwiedzenia Puszczy Białowieskiej, Białegostoku i malowniczych okolic całego Podlasia – powiedział Maciej Partyka specjalista ds. Brand PR w Kompanii Piwowarskiej S.A.”

– ”Z drugiej strony mamy nadzieję, że dzięki inicjatywom podejmowanym przez markę w ramach programu
”Żubr budzi Podlasie” wielu rodowitych mieszkańców pomyśli o tym regionie także inwestycyjne i zechce tu wrócić, aby tu realizować swoje projekty. Mogą wtedy przyjechać pociągiem.”

Reklama