Limitowana seria specjalna Fiat 500

Z okazji Międzynarodowej Wystawy Meblarskiej w Mediolanie będzie możliwość zarezerwowania, w ramach światowej pra-premiery, 500 numerowanych egzemplarzy z Opening Edition nowego Fiata 500. Do wyboru będą dwie wersje, w tym jedna sygnowana przez Cappellini.
Z okazji Miedzynarodowych Targów Meblarskich w Mediolanie (od 18 do 23 kwietnia), niektórzy wystawcy organizują rozmaite wydarzenia w różnych częściach miasta, przekształcając tym samym przestrzeń miejską w sugestywne pole spotkań towarzysko-kulturalnych . Do najbardziej renomowanych i obleganych przez publiczność przestrzeni „poza-targowych” należy właśnie przedsięwzięcie organizowane przez firmę Cappellini, która w tym roku wybrała sobie scenerię ex Upim na placu San Babila.
Wystawa “Cappellini Temporary Store” jest otwarta dla publiczności w dniach 18-24 kwietnia, w godzinach od 10 do 20. Jest ona usytuowana centralnie i zbudowana na dwóch piętrach, zajmując całkowita powierzchnię ok. 2.000 metrów kwadratowych. Wśród sugestywnej scenerii wydzielona została specjalnie zarezerwowana przestrzeń nazwana “500 Lounge”, gdzie oglądający mogą dokonać rezerwacji jednego z 500 numerowanych egzemplarzy Opening Edition nowego modelu. Do wyboru mają dwie wersje, z czego jedna jest sygnowana właśnie przez Cappellini, wyróżniająca się ekskluzywnym błękitnym kolorem i eleganckimi załamaniami, druga to bogato wyposażona wersja w białym perłowym lakierze, posiadająca ekskluzywną numerowaną tabliczkę umieszczoną na zewnętrznym słupku oraz tabliczkę wewnętrzną z możliwością wygrawerowania własnego nazwiska. Zainteresowani mogą też zostać wpisani na listę oczekujących (nie jest to wiążące zamówienie) na dostawę 500 samochodów z Opening Edition. W rzeczywistości dopiero w późniejszym terminie zostanie podana potencjalnym nabywcom cena oraz szczegóły wyposażenia z opcją potwierdzenia lub rezygnacji z zakupu. Ponadto, przy wejściu do “Cappellini Temporary Store” zaaranżowana została “czarna sala” o powierzchni ok. 250 metrów kwadratowych wyposażona w system projekcji trójwymiarowej. Na zewnątrz umieszczone są stanowiska multimedialne, gdzie można skonfigurować sobie swój własny „concept car” Fiata 500 – wybierając kolor nadwozia, naklejki i niektóre akcesoria. Po zakończeniu operacji, użytkownik wchodzi do „czarnej sali” , gdzie ogląda projekcję własnego Fiata 500 „Concept Car” w wymiarze 3D oraz w skali 1:1 (przy wyjściu otrzymuje wydruk skonfigurowanego przez siebie prototypu). W pełni zgodny z filozofią nowego modelu (“auto stworzone dla ludzi, dzięki pomysłom ludzi”), konfigurator jest ewolucją słynnego Concept – Lab, wirtualnego laboratorium dostępnego na stronie www.fiat500.com , które do tej pory zebrało ponad 160.000 konfiguracji, wyborów akcesoriów i personalizacji nowego modelu. Inauguracja “Cappellini Temporary Store” była idealna okazją do nagrodzenia trójki zwycięzców międzynarodowego konkursu DesignBoom podzielonego na kategorie “accessories”, “everywhere” oraz “lifestyle” (te trzy projekty, razem z innymi wyróżnionymi pracami, zostały zaprezentowane w specjalnej części ekspozycji. Konkurs zorganizowany we współpracy z magazynem Designboom (Magazyn internetowy poświęconym problematyce designu), jest tylko jednym z licznych przedsięwzięć zaproponowanych przez zespół kreacyjny “500 wants you”, multimedialną platformę interaktywną, która przez oficjalną premierą prowadzi działania we wszystkich sektorach komunikacyjnych: od reklamy do viral marketingu, od mody po fotografię. Ale to właśnie w Sieci, dzięki stronie www.fiat500.com, projekt “500 wants you” napotkał najbardziej podatny grunt. Potwierdzają to dane – to prawdziwy sukces: on-line od 3 maja 2006, do dzisiaj stronę odwiedziło ponad 2 miliony użytkowników i ma już rzeszę 50.000 wielbicieli.
autor: T.K.
Źródło: Fiat

Reklama