„Zniszczyć czy ocalić” – Seat prowokuje

Czy warunkiem dobrej zabawy stanie się zniszczenie – nowego SEAT-a Altei o wartości niemal 70 tys. złotych?
Przez kolejne 10 dni, na terenie centrum handlowego Manufaktura w Łodzi, można oglądać nietypowo „zaparkowany” samochód. Jest nim czerwony SEAT Altea podwieszony pionowo na dźwigu, na wysokości przeciętnego wieżowca.
Podobno telewizja skończyła się i na nowo narodziła gdy wystartował pierwszy program reality show – „Big Brother”. Seat i Telewizja Polsat – stworzyły nowy projekt „Zniszczyć czy ocalić” – nawiązujący do antycznych walk gladiatorów. Kontrowersyjny spektakl czy wartościowy eksperyment?
Celem akcji „Zniszczyć czy ocalić”, jest m.in. znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy drzemiący w człowieku odwieczny instynkt destrukcji poległ w starciu z ewoluującą kulturą, czy też wręcz przeciwnie – trzyma się mocno, za nic mając oficjalnie obowiązujące normy i wartości. O interpretację zjawiska oraz analizę postawy głosujących będziemy codziennie pytać znane osoby oraz ekspertów z dziedziny filozofii, socjologii, psychologii społecznej oraz antropologii kultury. o losie samochodu zadecydują wyniki demokratycznego głosowania.
Podsumowanie wyników nastąpi 20 sierpnia (niedziela) o g. 18.00 podczas finału imprezy, z którego telewizja Polsat przeprowadzi relację na żywo. Akcja „Zniszczyć czy ocalić”, została opracowana nie tylko pod kątem spektakularnego show, ale także jako eksperyment, który wywoła dyskusję w środowisku badaczy z zakresu nauk społecznych.
Akcję można śledzić na stronie internetowej: https://www.zniszczycczyocalic.pl/
autor: Bstok.pl
Źródło Seat

Reklama