Zliftingowane BMW serii 5

Limuzyna serii 5 przeszła wręcz kosmetyczne zmiany w wyglądzie. Główne zmiany dotyczą silników, bezpieczeństwa i komfortu.
Limuzyna jako jedyna w tym segmencie została wyposażona w tempomat zawierający oddzielną funkcję hamowania, aktywny tempomat z funkcją Stop & Go do utrzymywania stałego odstępu w ruchu płynnym i miejskim, ostrzeżenie przed zjechaniem z pasa ruchu poprzez wibracje w kierownicy, wyświetlacz Head-Up, układ Night Vision, asystent świateł drogowych i aktywny układ kierowniczy, systemy nawigacyjne o ulepszonej grafice i z głosowym wprowadzaniem nazw 80 tysięcy miast i miejscowości, światła dzienne, reflektory adaptacyjne, światła doświetlające zakręty.
Zastosowano układ jezdny o lekkiej konstrukcji z aluminiową osią przednią z podwójnymi przegubami i wahaczami wleczonymi oraz aluminiową zintegrowaną osią tylną Integral-IV, układ dynamicznej kontroli stabilności (DSC) z dodatkowymi funkcjami, elektrohydrauliczny układ hamulcowy, inteligentny system napędu na cztery koła BMW xDrive z jeszcze bardziej precyzyjnym sterowaniem adaptacyjnego rozdziału siły napędowej na oś przednią i tylną.
Silniki istotnie zmniejszają zużycie paliwa. Sześciocylindrowe silniki rzędowe z bezpośrednim wtryskiem benzyny drugiej generacji (High Precision Injection), znaczny wzrost mocy przy większej oszczędności, sześciocylindrowe silniki wysokoprężne z turbodoładowaniem i wtryskiem Common Rail trzeciej generacji, istotna redukcja masy przez zastosowanie aluminiowej skrzyni korbowej, silnik w 535d z układem Variable Twin Turbo (VTT) umacnia swoją pozycję najbardziej sportowego „diesla” świata, sześciobiegowa skrzynia automatyczna o zoptymalizowanej dynamice przełączania i bezpośrednim sprzężeniu z silnikiem oraz sportowa automatyczna skrzynia biegów jako opcje.
autor: Bstok.pl
Źródło BMW

Reklama