Reklama
Konferencja – Morfologia Sprzedaży
W tym roku obchodzimy dziesiątą rocznicę naszych spotkań z menedżerami sprzedaży
i handlowcami – pierwsza konferencja MORFOLOGIA SPRZEDAŻY odbyła się w listopadzie 2012.
Nasza misją jest:
- poprawianie efektywności sprzedażowej zespołów sprzedaży i pojedynczych handlowców;
- wspieranie strategii WIN-WIN w sprzedaży;
- wzmacnianie menedżerów w skutecznym i partnerskim zarządzaniu zespołami sprzedaży;
- promowanie nowoczesnych narzędzi w sprzedaży i zarządzaniu sprzedażą;
Konferencja jest przeznaczona dla dyrektorów i menedżerów sprzedaży, osób nadzorujących sprzedaż oraz dla doświadczonych handlowców.
Tematyka tegorocznej konferencji to:
- Cyfrowy headhunting. Rewolucja w rekrutacji kandydatów do zespołów sprzedażowych.
- Jak sprawdzić czy kompetencje handlowca pasują do typu procesu sprzedaży?
- Trendy w wynagradzaniu handlowców w Polsce. Na co zwrócić uwagę przy kształtowaniu systemów wynagrodzeń?
- Jak wpływać na decyzje zakupowe klientów? I czy da się to robić etycznie?
- Od lęku przed porażką do nadziei na sukces: Trzy role menadżera sił sprzedaży.
- Odpowiedzialna sprzedaż w branży ubezpieczeniowej.
- Jak efektywnie podnosić ceny i nie tracić przy tym rynku.
- Diagnozowanie sprawności zespołów sprzedaży. Co wynika z badań – najczęściej występujące słabości zespołów.
- Co to jest „ekonomia obwarzanka”? W jaki sposób można myśleć o ekonomii w XXI wieku.
Wśród prelegentów i występujących: Paweł Fortuna, Rafał Żak, Romeo Grzębowski, Tomasz Targosz, Anna Ralcewicz, Agnieszka Czarnecka, Grzegorz Furtak, Jacek Czarnowski i inni znani mówcy.
W tym roku 5% przychodów z konferencji przeznaczymy na wsparcie dla walczącej Ukrainy. To znaczy, że 5% z każdego zakupionego przez uczestników biletu będzie darem dla naszych sąsiadów bohatersko walczących o wolność.
Konferencja odbędzie się 25 maja 2022 w Gdańsku w Olivii Star
przy al. Grunwaldzkiej 472C (34 piętro).
Po więcej informacji zapraszamy na: http://morfologiasprzedazy.pl/
Partner wydarzenia: Bstok.pl
Reklama