Reklama

Wschodzący Białystok

Białystok jest wart tego by mieć dobrą markę – powiedział dziś na konferencji prasowej prezydent Białegostoku Tadeusz Truskolaski.

 ”Najlepszymi ambasadorami miasta są jego mieszkańcy” – podkreślał Tadeusz Trusklaski. Dziś ruszył pierwszy etap kampanii reklamowej ”Wschodzący Białystok”, której adresatem są białostoczanie, to od nich zależy jak miasta będzie postrzegane na zewnątrz.
Autorami akcji jest krakowska grupa ”Eskadra”. Dziś zaprezentowała szereg pomysłów jak obudzić lokalny patriotyzm. Zobaczyliśmy również logo miasta.
”Kolory to oczywiście barwy miasta: żółty i czerwony, punkt centralny, aktualny kształt miasta. Słońce wschodzące, symbolizuje dynamikę znaku – opowiada współtwórca Mateusz Zieliński, dyrektor kreatywny grupy ”Eskadra”. ”Jesteśmy zadowoleni z logo, jest rześkie, dynamiczne, ale w białej, eleganckiej oprawie”- relacjonuje.

 Białystok ma stać się marką, miastem kultowym. Do kampanii zaproszono Białostoczan. Są ”twarzami kampanii”. Sławek Mojsiuszko – animator kultury, Mariusz Gogol – młody piłkarz, reprezentujący klub Jagiellonia Białystok, Maria Dzięgielewska – flecistka, Gabriel Piotrowski – tancerz, który wystąpi w jesiennej edycji programu YOU CAN DANCE, Marcin Moniuszko – młody lekarz oraz Jolanta Szczygieł-Rogowska – przedstawicielka świata kultury i sztuki to ludzie którzy kochają swoje miasto, jak najlepiej mu życzą, a swoim działaniem przyczyniają się do jego rozwoju. Bilbordy, citylighty z ich podobiznami pojawią się w Internecie, lokalnej prasie, na plakatach w autobusach i TV.

 Kampania potrwa miesiąc. Pokaże Białystok jako miasto, które szybko i intensywnie się rozwija, do którego można i należy żywić pozytywne uczucia. O sile i potencjale zadecydują mieszkańcy. ”Chcielibyśmy ugruntowywać pozytywne myślenie mieszkańców o mieście” – Tadeusz Truskolaski. https://www.bstok.pl/up/news/1707_1.jpg https://www.bstok.pl/up/news/1707_2.jpg https://www.bstok.pl/up/news/1707_3.jpg

Reklama