» Więcej salonów marki CUPRA w Polsce

Więcej salonów marki CUPRA w Polsce

  Dodano: 2022-06-21

Wyświetlono: 42 razy

Więcej salonów marki CUPRA w Polsce

W ramach procesu ujednolicania sieci dealerskiej marek SEAT i CUPRA, w czerwcu działalność rozpocznie 7 nowych punktów CUPRY, a co za tym idzie, w każdym salonie SEAT-a, będzie można zamówić samochód marki CUPRA. Docelowo dedykowane młodszej marce showroomy zostaną przekształcone w bardziej przestrzenne miejsca – autonomiczne CUPRA Studio.

foto © Cupra

W salonach SEAT-a w Gdyni, Krakowie, Lubinie, Łodzi, Opolu, Poznaniu oraz Rzeszowie wydzielone zostaną przestrzenie dedykowane marce CUPRA. Miłośnicy brandu będą mogli nie tylko zamówić samochody, ale i obejrzeć pojazdy na żywo i skonsultować się z ekspertami marki – CUPRA Masterami. Do tej pory na mapie Polski zlokalizowane są trzy ekskluzywne salony hiszpańskiego producenta. Można je odwiedzić w Warszawie, Gdańsku oraz Białymstoku. 

 

– Jednym z głównych filarów filozofii marki CUPRA jest zagwarantowanie klientom emocjonującego doświadczenia, nie tylko podczas jazdy, ale również podczas procesu zakupu pojazdu. Powstanie nowych showroomów marki w Polsce to proces, który umożliwi dotarcie do jeszcze szerszej grupy ludzi w naszym w kraju, pozwoli na lepsze poznanie DNA marki, a także umocni kontakt z jej ekspertami, którzy z pasją i emocjami opowiadają o motoryzacji – mówi dyrektor Rozwoju Sieci Dealerskiej Tomasz Wróbel.

 

Ujednolicenie salonów

Pierwszym krokiem w procesie ujednolicania sieci dealerskiej obu marek jest umożliwienie wszystkim klientom odwiedzającym salony SEAT-a, zapoznanie się z ofertą oraz zakup samochodów marki CUPRA. Do końca 2024 roku planowane jest otwarcie co najmniej kilkunastu nowych punktów CUPRY w Polsce.

 

CUPRA Corner a CUPRA Studio

Cupra Corner to miejsce zlokalizowane w przestrzeni salonowej SEAT-a, gdzie najczęściej znajdują się dwa modele marki, które można zobaczyć na żywo. CUPRA Studio to całkowicie autonomiczna przestrzeń, z dostępną szeroką ofertą pojazdów hiszpańskiego producenta. Zgodnie z filozofią marki, o obsługę klientów dbają wykwalifikowani specjaliści z zespołu CUPRA Masterów, którzy służą pomocą oraz ekspercką wiedzą na każdym etapie styczności z marką. Docelowo CUPRA Corners będą przekształcone w bardziej przestrzenne miejsca jakimi są salony CUPRA Studio. We wszystkich nowoczesnych concept store’ach marki CUPRA, klienci mogą także wybierać z szerokiej oferty specjalnie zaprojektowanych gadżetów, oddających unikalny styl hiszpańskiego producenta.  

 

Planowane uruchomienie nowych punktów marki CUPRA w Polsce rozpoczyna proces, który ma na celu zmaksymalizować dostępność samochodów brandu. W nowoczesnych showroomach miłośnicy tych samochodów będą mogli także bliżej poznać świat oraz filozofię marki CUPRA.

Źródło: Cupra, Mototarget
 Pisaliśmy również
» CUPRA stawia na emocje. Marka rozpoczyna współpracę z nowym Partnerem
» CUPRA zapowiada nowe modele, odświeżenie gamy i ambitne plany do 2025 roku
 Inne artykuły

» SUKCESY SPRZEDAŻOWE MITSUBISHI ECLIPSE CROSS PHEV I L200 2022-06-20
  Mitsubishi L200 Stark Najnowsze raporty Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego PZPM dotyczące liczby zarejestrowanych w Polsce nowych samochodów pokazują, że hybrydowy model Mitsubishi Eclipse Cross PHEV oraz pickup L200 cieszą się coraz większą popularnością wśród polskich kl… więcej »

» ZRÓWNOWAŻONY ŁAŃCUCH DOSTAW FORDA 2022-06-20
  Ford S-Max Hybrid Ford, jako lider branży motoryzacyjnej stale dąży do zmniejszania wpływu swojej działalności na środowisko. Producent skupia się m.in. na pozyskiwaniu surowców powstających wyłącznie w odpowiedzialny sposób. Firma znacznie przyczynia się w ten sposób nie tylko… więcej »

» Volkswagen Multivan „Rodzinnym Samochodem Roku 2022” 2022-06-10
  Volkswagen Multivan Rodzinnym Samochodem Roku Już po raz piąty redakcje Autokult.pl i Autocentrum.pl wspólnie wybrały najlepsze motoryzacyjne premiery roku. W 2022 r. 38 samochodów walczyło o tytuły w 10 kategoriach, a dodatkowo, w jednej z nich o zwycięstwie decydowali internauci za pośrednictwem interne… więcej »

Źródło: Mototarget.pl

Reklama