» Volkswagen wygrywa Wielki Test Salonów organizowany przez tygodnik „Auto Świat”

Volkswagen wygrywa Wielki Test Salonów organizowany przez tygodnik „Auto Świat”

Autor: Piotr S.  Dodano: 2021-09-27

Wyświetlono: 41 razy

Volkswagen wygrywa Wielki Test Salonów organizowany przez tygodnik „Auto Świat”

Już osiemnasty raz redakcja tygodnika „Auto Świat” przeprowadziła coroczne badanie, w ramach którego tzw. „tajemniczy klienci” odwiedzali salony poszczególnych marek samochodowych, dążąc co wyłonienia dealerów świadczących najwyższej jakości usługi.

foto © Mototarget.pl

Do najważniejszych filarów sukcesu Volkswagena w tegorocznej edycji Wielkiego Testu Salonów należą: zachęcacie klientów do jazd testowych (szczególnie modelami typu BEV i PHEV), podwyższone standardy higieny i bezpieczeństwa w czasie pandemii oraz wysokie kompetencje pracowników salonów.

 

Niebagatelne znaczenie dla marki Volkswagen ma rozwój salonów z myślą o wymogach elektromobilności. Dostępność ładowarek dla klientów przy każdym salonie i fakt, że są w nich wydzielone strefy zarezerwowane dla aut elektrycznych, tzw. strefy ekspozycji wyposażone również w wallbox, mocno przyczyniają się do sukcesu marki na tej płaszczyźnie. Dodatkowo, wszyscy dealerzy uczestniczą w wewnętrznym programie, który zakłada promowanie jazd testowych, w szczególności jazd samochodami typu BEV i PHEV. Dla wielu klientów jest to pierwsza okazja do poznania możliwości samochodu elektrycznego.

 

Pracownicy salonów Volkswagena podnoszą kompetencje poprzez system szkoleniowy dopasowany do ich indywidualnych oczekiwań, który obejmuje regularne szkolenia produktowe wraz z porównaniem do konkurencji, szkolenia zdalne (on-line / live streaming), które pozwalają uzyskać wiedzę bez opuszczania punktu dealerskiego, wizytę trenera, który odwiedza salon i przekazuje personelowi wiedzę z zakresu konkretnych modeli (np. BEV i PHEV).

 

Do wielu dobrych praktyk, które są stosowane przez dealerów Volkswagena należą m.in. zapewnienie sprzedawcom narzędzi do zdalnej obsługi klientów, informowanie klientów o tym, w jaki sposób mogą skontaktować się z dealerem, dezynfekcja i ozonowanie samochodów testowych.

 

„Bardzo precyzyjnie monitorujemy wszystkie kluczowe interakcje pomiędzy klientami a dealerami, aby mieć pełną wiedzę o naszych mocnych stronach jak i o deficytach. Stworzyliśmy wewnętrzny „Wskaźnik Jakości Obsługi” opisujący codzienne doświadczenie Klienta w naszych salonach. Wskaźnik ten analizujemy i dyskutujemy z Dealerami po to, aby nasze usługi były na jeszcze wyższym poziomie. Wynik naszej marki w Wielkim Teście Salonów pokazuje ze działania, które podejmujemy są trafne” – zaznacza Tomasz Piasny, dyrektor rozwoju sieci dealerskiej marki Volkswagen.

Źródło: Volkswagen, Mototarget
 Pisaliśmy również
» testy Audi RS Q e-tron w Maroku
» Co Polacy sądzą o bezpieczeństwie aut elektrycznych?
 Inne artykuły

» Nissan przedstawia nowy model Townstar 2021-09-27
  Nissan Townstar 2021 Nissan przedstawia kompaktowy lekki samochód użytkowy (LCV) nowej generacji: Townstar. Nowa gama lekkich samochodów użytkowych Nissana, wraz z modelem Townstar w wersji w pełni elektrycznej, została stworzona z myślą o przygotowaniu firm na nadchodzące zmiany … więcej »

» testy Audi RS Q e-tron w Maroku 2021-09-20
  Audi RS Q e-tron w Maroku Neuburg nad Dunajem, 20 września 2021 r. W ramach przygotowań do swego debiutu na słynnym Rajdzie Dakar w styczniu 2022, Audi Sport przez niemal dwa tygodnie testowało Audi RS Q e-tron w Maroku. Momentami warunki były bardzo ekstremalne…. więcej »

» Co Polacy sądzą o bezpieczeństwie aut elektrycznych? 2021-09-15
  ID.4 w ruchu 2020 Ankietowani uważają, że auta z napędem elektrycznym są tak samo bezpieczne jak samochody z napędami konwencjonalnymi. Poprawnie wskazują też, że główną przyczyną wypadków są błędy kierowców, a nie czynniki techniczne, związane z pojazdem…. więcej »

Źródło: Mototarget.pl

Reklama