» Volkswagen Group Polska z nową dyrektorką marek SEAT i CUPRA

Volkswagen Group Polska z nową dyrektorką marek SEAT i CUPRA

Autor: Piotr S.  Dodano: 2022-01-21

Wyświetlono: 46 razy

Volkswagen Group Polska z nową dyrektorką marek SEAT i CUPRA

Daria Zielaskiewicz została nową dyrektorką marek SEAT i CUPRA. Zastąpiła na stanowisku Michała Szanieckiego, który po 6 latach kończy swoją przygodę z hiszpańskimi brandami. W grudniu rozpoczął pracę jako dyrektor marki Volkswagen w Zetland i Chullora, w Australii.

foto © Seat

Zielaskiewicz związana jest z Volkswagen Group Polska od 12 lat. W 2009 roku rozpoczęła pracę w Kulczyk Tradex na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży flotowej w multimarkowym Dziale Sprzedaży Flotowej. Dwa lata później objęła rolę koordynatora Back Office dla Sprzedaży Flotowej, a następnie dyrektora marketingu w marce Volkswagen Samochody Dostawcze. Od 2016 roku była odpowiedzialna za obszar marketingu i Brand Management w Volkswagen Financial Services. Jest absolwentką poznańskiego Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, studiów MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz programu managerskiego PMD Barcelona na IESE Business School, University of Navara.

 

– Powrót do struktur VGP i możliwość pracy nad dalszym rozwojem hiszpańskich marek SEAT i CUPRA są dla mnie bardzo wartościowym i ciekawym doświadczeniem. Najbliższe lata stawiają przed branżą motoryzacyjną wymagające wyzwania.  Jestem pewna, że nasze brandy są do nich odpowiednio przygotowane i cieszę się, że będę częścią tej historii – mówi Daria Zielaskiewicz, nowa dyrektorka marek SEAT i CUPRA.

 

Do listopada stanowisko dyrektora marki SEAT & CUPRA oraz dyrektora marketingu Volkswagen obejmował Michał Szaniecki. Po blisko 6 latach pracy w Volkswagen Group Polska zmienia kontynent i przez najbliższe 3 lata będzie rozwijał się na stanowisku dyrektora marki Volkswagen w Zetland i Chullora, w Australii.

 

Szaniecki jest doceniany przez branżę – w 2018 roku podczas Executive Summit został wyróżniony jako Dyrektor Marketingu Roku. Jest także laureatem Absatzwirschaft Marken Award, Członkiem Zarządu International Advertising Association, wieloletnim Jurorem Effie Europe oraz częstym gościem na polskich i międzynarodowych uczelniach.

Źródło: Seat, Mototarget
 Pisaliśmy również
» Rośnie popyt na samochody hybrydowe. Ekspert SEAT-a odpowiada na pytania kierowców
» Specjalna linia kolejowa połączy fabryki SEAT-a i Volkswagena
 Inne artykuły

» Mazda CX-5 2022: historia designu i twórców modelu 2022-01-20
  Mazda CX-5 2022 Mazda świętuje 10-lecie swojego bestsellera – modelu CX-5 – wprowadzając do sprzedaży jego najnowszą wersję po zmianach na 2022 r. Mazda CX-5, która zadebiutowała na rynkach w 2012 r., rozpoczęła nową epokę jako pierwszy model marki zaprojektowany … więcej »

» Samochód M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 zaprezentowany! 2022-01-17
  Ford Puma Hybrid Rally1 Zespół M-Sport Ford World Rally Team (WRT) zaprezentował po raz pierwszy kibicom sportów motorowych nowy samochód – M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 w efektownych barwach, który będzie uczestniczyć w zelektryfikowanej erze Rajdowych Samochodowych Mistrzos… więcej »

» Wyniki sprzedaży Ford Polska – grudzień 2021 2022-01-12
  Ford Puma Rally1 WRC 2021 Grudzień 2021 r. był niezwykle wymagającym miesiącem dla całego rynku motoryzacyjnego w Polsce, który odnotował blisko 27-procentowy spadek sprzedaży względem analogicznego okresu ubiegłego roku. Powodem jest cały czas ograniczona dostępność komponentów i zwią… więcej »

Źródło: Mototarget.pl

Reklama