» Volkswagen bada potrzeby klientów w Polsce i doradza w kwestii zmiany floty aut na elektryczne

Volkswagen bada potrzeby klientów w Polsce i doradza w kwestii zmiany floty aut na elektryczne

Autor: Piotr S.  Dodano: 2021-08-24

Wyświetlono: 100 razy

Volkswagen bada potrzeby klientów w Polsce i doradza w kwestii zmiany floty aut na elektryczne

Volkswagen w Polsce prowadzi kompleksowe doradztwo dla klientów flotowych w zakresie zastosowania samochodów elektrycznych i hybrydowych typu plug-in w firmowej flocie.

foto © Volkswagen

Volkswagen chce być najpopularniejszą marką wśród dostawców zrównoważonej środowiskowo mobilności. Do 2030 roku jego celem jest zwiększenie udziału samochodów elektrycznych w Europie do 70 procent sprzedaży. Do 2050 roku Volkswagen chce osiągnąć neutralność pod względem emisji dwutlenku węgla. Aby realizować ambitne cele związane z popularyzacją elektromobilności na polskim rynku, marka angażuje się w szereg projektów, obejmujących m.in. rynek flotowy.

 

„Dla marki Volkswagen samochody elektryczne oraz hybrydowe typu plug-in odgrywają bardzo ważną rolę i zależy nam, aby nasi klienci mogli poznać korzyści, które wiążą się z ich użytkowaniem. Za sprawą e-consultingu, po udzieleniu odpowiedzi na kilka pytań, klienci poznają potencjał, który niesie ze sobą wymiana określonej liczby samochodów z silnikiem spalinowym na auta elektryczne czy hybrydowe typu PHEV, przy zachowaniu wymaganej mobilności. Mam na myśli nie tylko niższe koszty związane z użytkowaniem samochodów, ale i emisję CO2” – podkreśla Marcin Paciorek, kierownik sprzedaży flotowej marki Volkswagen.

 

„U podstaw projektu leżała analiza wielomiesięcznych doświadczeń, które wskazują, że bardzo często osoby odpowiedzialne za flotę mają mylne wyobrażenia na temat samochodów elektrycznych czy hybrydowych typu plug-in. Jednocześnie doskonale zdajemy sobie sprawę, że wiele firm przy doborze samochodów dla pracowników przywiązuje wagę nie tylko do kosztu użytkowania czy wartości rezydualnej, ale i do emisji dwutlenku węgla. W obu tych przypadkach samochody elektryczne oraz hybrydowe typu plug-in mają wiele do zaoferowania” – podkreśla Marcin Paciorek.

 

Jak odbywa się badanie potrzeb klientów w ramach e-consultingu? W pierwszej kolejności są oni zaproszeni do wzięcia udziału w ankietach, które określają – mobilność użytkowników aut (pokonywane odległości, prędkość jazdy, całkowity przebieg, dłuższe trasy), konieczność odbywania dłuższych podróży (jak np. wyjazdy na wakacje czy niestandardowe wyjazdy służbowe), miejsce i czas parkowania auta, możliwość ładowania samochodu czy wreszcie wiedzę na temat elektromobilności. Po wypełnieniu ankiety klient otrzymuje wyczerpujące informacje na temat rekomendacji w zakresie wymiany floty samochodów na elektryczne. Zawierają one m.in. raport dotyczący potencjalnej emisji CO2 (przed i po wymianie określonej puli samochodów).

 

„E-consulting już pozwolił przekonać kilku klientów do zapewnienia pracownikom dostępu do samochodów elektrycznych i hybrydowych typu plug-in. Dzięki temu rozwiązaniu obalamy też wiele mitów mówiących m.in. o tym, że popularyzacja samochodów elektrycznych to melodia odległej przyszłości. Wierzymy, że wyposażenie partnerów biznesowych w wiedzę i dane pozwoli nam sprawić, że po polskich drogach będzie jeździć więcej aut, które przyczyniają się do osiągnięcia zeroemisyjności” – podkreśla Paciorek.

Źródło: Volkswagen, Mototarget
 Pisaliśmy również
» Tiguan Urban Sport – nowa wersja specjalna najpopularniejszego SUV-a Volkswagena
» Kampery marki Volkswagen Samochody Dostawcze
 Inne artykuły

» Mazda2 po zmianach modelowych na 2022r. 2021-08-25
  MAZDA2 2022 Mazda2 na rok modelowy 2022, będąca najnowszą popularnego hatchbacka segmentu B marki Mazda, jest wyposażona w udoskonalony silnik benzynowy Skyactiv-G o pojemności 1,5 litra – bardziej poręczny dla kierowcy, o niższym zużyciu paliwa i emisjach CO2. Siln… więcej »

» Zlot Miłośniczek Zabytkowych Mercedesów 2021-08-24
  Zlot Miłośniczek Zabytkowych Mercedesów 2021 W weekend 27-29 sierpnia 2021 r. już po raz szósty odbędzie się Zlot Miłośniczek Zabytkowych Mercedesów, organizowany w ramach inicjatywy She’s Mercedes – tym razem w Pucku. Tradycyjnie wezmą w nim udział wyłącznie kobiety…. więcej »

» Rusza pierwszy Konkurs e-Mobility Media Awards 2021-08-17
  Dziennikarze najbardziej zaangażowani w budowanie świadomości społecznej w zakresie elektromobilności otrzymają nagrody w Konkursie e-Mobility Media Awards 2021, organizowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów i Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych…. więcej »

» Wyniki sprzedaży Ford Polska – lipiec 2021 2021-08-13
  Ford E Transit Lipiec 2021 r. był niezwykle wymagającym miesiącem dla całego rynku motoryzacyjnego w Polsce, który odnotował ponad 8% spadek sprzedaży względem ubiegłego roku i ponad 10% spadek względem czerwca bieżącego roku. Za tę sytuację odpowiada przede wszystkim ograni… więcej »

» Kampery marki Volkswagen Samochody Dostawcze 2021-08-13
  Caddy kamper Ostatni, dość burzliwy rok, zmienił wakacyjne zwyczaje wielu Polaków i Europejczyków. Wielu z nas świadomie zrezygnowało z dużych hoteli, gwaru turystycznych miast, szukając spokoju, niezależności i zupełnie nowych doświadczeń wakacyjnych…. więcej »

» Modele Forda w odmianach Active 2021-08-12
  Ford focus active Ford EcoSport, Fiesta oraz Focus występują w odmianach Active, które nie tylko podkreślają dynamiczną i spragnioną przygód osobowość właściciela. Modele te idealnie sprawdzą się zarówno w mieście, jak i poza nim, dzięki m.in. zwiększonemu prześwitowi i dodatko… więcej »

» Nowe otwarcie salonu Kia360 w Seulu 2021-08-12
  kia360 Kia Corporation ogłosiła dziś, że na nowo otwiera innowacyjny salon Kia360 na południu Seulu, w którym klienci mogą wirtualnie doświadczyć przyszłych rozwiązań z zakresu mobilności…. więcej »

Źródło: Mototarget.pl

Reklama