Reklama

V urodziny More Bananas

Krakowska agencja już pięć lat pomaga firmom zwiększać zaangażowanie ich klientów, edukuje, doradza i projektuje pozytywne doświadczenia.

– Właśnie dlatego najważniejszym punktem naszych urodzin, będzie dzielenie się wiedzą. Zapraszamy praktyków, właścicieli firm i specjalistów oraz pasjonatów marketingu — mówi Ania Ledwoń, creative owner w More Bananas.

Agencja zaczynała w 2016 od social media marketingu i do tej pory jest to główna sfera jej działania. Oprócz największych kanałów społecznościowych, jak Facebook czy Instagram, działa także na Pintereście, Twitterze, LinkedInie, TikToku i Clubhouse.

– „Bananowa wizja rozwoju” to w skrócie: być najbardziej efektywną, ale i kreatywną agencją reklamową w Polsce, która opiera swoje działania na szczerości i stałym podnoszeniu kompetencji pracowników, komunikując się żartobliwie, błyskotliwie, w oparciu o fakty, transparentnie, prostym językiem, ale z szacunkiem — podsumowuje Sławomir Nowak, CEO More Bananas.

Obecne specjalizacje agencji to także influencer marketing, aktywacje konsumenckie, kampanie reklamowe, audyty komunikacji, content marketing, copywriting, strategie komunikacji i digital strategy.

– Pięć lat doświadczenia dało nam kompetencje, aby realizować złożone projekty komunikacyjne, w tym komunikacji wewnętrznej oraz działania employer brandingowe. Klientom oferujemy także szeroko pojęty branding oraz custom publishing, analitykę social media, doradztwo i konsultacje oraz szkolenia – wylicza Mariusz Świątkowski, CVO w More Bananas.

Podczas konferencji przewidziano dwanaście prelekcji:

  • Jak robić legendarne Stories z wydarzeń? (Piotr Siwiec)
  • Piksel Facebooka – czy jest Ci potrzebny? (Zuzanna Frydel)
  • Dlaczego mój sklep nie sprzedaje? O najczęściej popełnianych błędach w e-commerce (Dagmara Rogowska)
  • Jak wykorzystać fenomen TikToka? (Wojtek Żywolt)
  • Klientocentryzm i podejście human2human w komunikacji B2C oraz B2B? (Anna Ledwoń-Blacha)
  • Podstawy personal brandingu na LinkedIn (Artur Ragan)
  • Grywalizacja marketingu i komunikacji (Kuba Łowczowski)
  • Social Media a zdrowie psychiczne – smutna strona Instagrama (Agata Patoła)
  • Marka pracownika to twoja marka – dlaczego warto i jak praktycznie wdrożyć Employee Advocacy (Bartek Ziemiański)
  • Monitoring mediów – korzyści dla marketera (Robert Sadowski)
  • Zwrot ku naturalności w reklamie (Maciej Sowa)
  • Instagram w czasach pandemii, czyli co reklamują dziś influencerzy podróżniczy (Anna Boczar).

Udział w konferencji to koszt 123 zł (z VAT). 30 pierwszych zarejestrowanych osób otrzyma specjalne zestawy konferencyjne, a na wszystkie czeka:

  • 5 premierowych e-booków autorstwa ekspertów More Bananas,
  • 30% zniżki na cały asortyment sklepu More Bananas,
  • 10% zniżki na usługi agencji,
  • rabaty od partnerów i klientów,
  • bananowe gadżety,
  • dostęp do eksperckiej grupy marketingowej na Slacku,
  • sesje networkingowe przed i po konferencji.

Więcej informacji na: https://morebananas.pl/urodziny-more-bananas 

Partner wydarzenia: Bstok.pl

Reklama