Reklama

V Konferencja Event Biznes – cała branża w jednym miejscu

O wydarzeniu:

Stowarzyszenie Branży Eventowej, po raz kolejny zaprosi wszystkich managerów, dyrektorów działu marketingu, specjalistów z sekcji zakupów oraz członków zarządów odpowiedzialnych za komunikację i marketing, ekspertów PR i HR w świat informacji z zakresu budowania marki oraz korzyści sprzedażowo-wizerunkowych, wykorzystywanych w event marketingu.

Najlepsi specjaliści branży eventowej, zarówno z Polski, jak i z zagranicy przekażą uczestnikom szerokie kompendium wiedzy na temat event marketingu. Nad merytoryką wydarzenia czuwa 20-osobowa Rada Programowa.

Założeniem programu Event Biznes jest przedstawienie możliwości zastosowania narzędzi z zakresu event marketingu w różnych aspektach działalności przedsiębiorstw, instytucji, stowarzyszeń. Pozycja eventu jako narzędzia komunikowania się i event marketingu – jako znaczącego elementu zintegrowanej komunikacji marketingowej – wyraźnie się ugruntowuje. Są to narzędzia, których stosowania daje ogromny potencjał w realizacji celów biznesowych, budowania relacji, zarządzania w kontekście współczesnych wyzwań, jakimi są m.in. deficyt zaangażowania, czy przeładowanie informacyjne. Ale jak je efektywnie wykorzystywać?

Program konferencji Event Biznes ma dostarczyć:

– praktyczne rozwiązania w zakresie event marketingu,

– inspiracje wynikające ze światowych trendów i doświadczeń praktyków w obszarze kreowania eventów,

– wnioski wynikające z analiz trendów w socjologii, marketingu, rozwoju nowych technologii,

– wymianę doświadczeń pomiędzy praktykami stosującymi event marketing w swoich strategiach budowania marki, promocji, zarządzania itp.,

– wsparcie formalne i warsztatowe zleceniodawców organizacji wydarzeń dotyczące funkcjonowania w branży eventowej

Data:

19 października 2018, godz. 9:00- 16:30

Miejsce:

PTAK WARSAW EXPO

Aleja Katowicka 62, 05-830 Nadarzyn

HALA E

Strona wydarzenia:

http://sbe.org.pl/konferencja-event-biznes-2018/

Prelegenci:

http://sbe.org.pl/edycja-v-2/

Program:               

Bloki Tematyczne:

  1. Wyzwania
  2. Nowe technologie
  3. Event w zintegrowanej komunikacji marketingowej
  4. Event w Employer brandingu
  5. Przepisy prawa i standardy

Prelegenci:

Michiel Poolhead of Global Events, External Activation and Engagement, Ericsson
Eventy & marketing zintegrowany z globalnej perspektywy marki Ericsson.

prof. Jerzy Bralczyk, językoznawca
O celebrowaniu i jego językowych sposobach.
Czy w dzisiejszym świecie umiejętność celebracji zanika – kiedy event jest świętem dla uczestników? Co to znaczy celebrować, jak zbudować przekaz za pomocą wydarzenia, aby taki cel osiągnąć?

Piotr Psylloswynalazca, programista, elektronik, informatyk
Sophia na każdym evencie? O botach i uczeniu maszynowym w planowaniu i realizacji wydarzeń.

dr Tomasz Sobierajskisocjolog
Jak zatrzymać X, wzmocnić Y i zachęcić Z – co pracodawca powinien wiedzieć o generacjach?

Michał Kibiladwokat
Nowe regulacje i przepisy dotykające branży eventowej i realizacji event-marketingowych.
Jeśli zlecasz organizację wydarzeń lub sam je organizujesz, jakie przepisy musisz znać, a co powinieneś egzekwować od podwykonawców. Co jest barierą, a co szansą?

Bilety:

www.eventbiznesv.evenea.pl

Organizator:

Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – zrzesza agencje eventowe, podwykonawców eventów oraz lokalizacje. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro-biznesowe, zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej. Jest inicjatorem oraz współtwórcą Studium Podyplomowego Event Management przy Wydziale Zarządzania UW. Dąży do wypracowania wspólnych dla całej branży standardów działania z klientami i kontrahentami, do umacniania pozycji event marketingu wśród najbardziej docenianych narzędzi marketingowych i biznesowych.

www.sbe.org.pl