Reklama

Track Day

W niedzielę 18 sierpnia zapraszamy kierowców ze swoimi pojazdami, by spróbowali jazd samochodowych w gronie miłośników czterech kółek. Będzie to doskonała okazja do sprawdzenia swoich umiejętności i poznania charakterystyki swojego samochodu w bezpiecznych, torowych warunkach.  Widzów ze swoimi autami zapraszamy na parking zorganizowany tuż za obiektem.

W treningu może wziąć udział do 30 samochodów. Jednocześnie na nitce toru znajdować się będzie maksymalnie 5 aut. Grupy korzystać będą z toru wg harmonogramu ustalonego na dzień imprezy, w zależności od liczby uczestników, w sesjach trwających około 10 minut.

Na gości bezpośrednio biorących udział w jazdach, jak też wszystkich, którzy przyjdą popatrzeć na akcję na torze, czeka kawa i herbata.

Program treningu:

– godz. 9:00 – 10:00 – rejestracja i odprawa uczestników

– godz. 10:00 – 18:00 – grupy wyjeżdżają na tor na przemian, w sesjach około 10 minutowych

Na torze zgodnie z regulaminem obowiązują ograniczenia poziomu hałasu emitowanego przez układ wydechowy. Zalecamy także używanie kasku ochronnego w czasie jazdy samochodem. Obowiązkowe używania  kasku ochronnego dotyczy natomiast jazdy samochodem z klatką ochronną oraz samochodem typu kabriolet.

Zalecamy dokonywanie zapisów poprzez aplikację w harmonogramie obiektu, a także wcześniejsze wydrukowanie, podpisanie i przekazanie obsłudze toru oświadczenia (oświadczenie do pobrania na naszej stronie www.miejskoaktywni.pl), co znacznie usprawni proces rejestracji. Koniecznie należy również zapoznać się z regulaminem obowiązującym na torze.

Tor Wschodzący Białystok to jedyny tego typu obiekt szkoleniowy w województwie podlaskim. To projekt, który białostoczanie wybrali w ramach Budżetu Partycypacyjnego 2015. Zlokalizowany jest na południe od centrum Białegostoku przy ul. Ciołkowskiego, tuż obok Aeroklubu Białostockiego. Obiekt ma nawierzchnię asfaltową, ok.  930 m długości i 10-12 m szerokości. To idealne miejsce do amatorskiej jazdy w celach szkoleniowych oraz doskonalenia techniki jazdy. Pomiędzy odcinkami zasadniczymi toru istnieją jezdnie łącznikowe, które umożliwiają dodatkowe kombinacje wyznaczenia tras jazdy.