Światowa premiera – C‑Triomphe w Chinach

Opierając się na sukcesie C4, który znalazł na świecie 280 000 nabywców, Citroën wprowadza na rynek chiński nowy model, C-Triomphe. Ten innowacyjny sedan charakteryzuje się wszystkimi zaletami przyczyniającymi się do popularności C4, ale w wersji, która jest preferowana na rynku chińskim.
C‑Triomphe jest produkowany w Wuhan na bazie C4, ale z większym rozstawem osi. Dzięki swej stylizacji i nowoczesnej technice spełnia wymagania klientów poszukujących nowatorskiego designu, komfortu i bezpieczeństwa. Zaprezentowany 18 lutego 2006 w Shenzhen, na rynek wejdzie pod koniec drugiego kwartału 2006.
Prezentacja C-Triomphe wzmacnia pozycję Citroëna w Chinach i powiększa gamę oferowanych modeli. W ciągu 14 lat Citroën sprzedał na tym rynku 600 000 samochodów – głównie dzięki sukcesowi modeli specjalnie zaprojektowanych na rynek chiński: sedana ZX Fukang i Elysée. W roku 2005 Citroën stał się gwiazdą tego rynku, zwiększając sprzedaż o 34% i sprzedając 100 000 aut. Obecnie marka ma zamiar nadal powiększać udział w rynku i rozwijać aktywność w Chinach.
autor: Bstok.pl
Źródło Citroen

Reklama