Reklama

Reklama

Spark zdobywcą tytułu ”Dobry Produkt 2010. Wybór Konsumentów”

 Chevrolet Spark zdobył tytuł ”Dobry Produkt 2010. Wybór Konsumentów” w kategorii Samochody Osobowe, Segment A, przyznawany przez redakcję Forum Biznesu dodatku do Dziennika Gazeta Prawna oraz portalu www.forumbiznesu.pl.
Jest to kolejna nagroda przyznana Sparkowi przez polskich konsumentów. Wcześniej nowy miejski model Chevroleta został uhonorowany tytułem ”Laur Konsumenta 2010”, przyznawanym przez czytelników ”Rzeczy o Biznesie”, dodatku do dziennika ”Rzeczpospolita”.
Tytuł ”Dobry Produkt 2010. Wybór Konsumentów” przyznany został przez Forum Biznesu na podstawie przeprowadzonych ogólnopolskich Badań Postaw i Preferencji Konsumenckich. Badanie wykonał Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego w Warszawie, który jest unikalną placówką, wyróżniającą się na rynku wysokim, akademickim poziomem prowadzonych badań społecznych. Badanie zostało zrealizowane w 5 największych miasta w Polsce: Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Poznaniu. Jego celem było wyłonienie najlepszych i najpopularniejszych produktów, cieszących się zaufaniem, dobrą opinią oraz wskazanie produktów najchętniej kupowanych i polecanych przez konsumentów.
Chevrolet Spark zadebiutował na polskim rynku wiosną 2010 roku. Miejski, nowoczesny i dynamiczny to tylko parę przymiotników, które opisują ten model. Klienci mają do wyboru dwa ekonomiczne silniki – jednolitrowy o mocy 68 KM lub 1.2 o mocy 81 KM. Spark już w wersji podstawowej dostępny jest z sześcioma poduszkami powietrznymi, a jego dobre wyniki w zakresie bezpieczeństwa zostały potwierdzone czterema mocnymi gwiazdkami, uzyskanymi w teście bezpieczeństwa NCAP. Spark dostępny jest już od 29 990 zł. Decydując się teraz na jego zakup można dodatkowo zyskać od 2 000 do 3 800 zł rabatu oraz pakiet ubezpieczeniowy AC/OC/NWW w cenie od 4,5 proc. wartości auta.
autor: T.K.
Źródło: GM Polska