Skoda w natarciu

 Podczas 2012 Qatar Motor Show Skoda po raz kolejny zaprezentowała swą międzynarodową strategię wzrostu. Prezentując MissionL, firma po raz pierwszy poza Europą odkryła szczegóły swej nowej kompaktowej limuzyny oraz elementy nowego designu.
Nowa kompaktowa limuzyna zostanie wprowadzona na najważniejsze rynki już w 2012 roku i będzie odgrywać główną rolę w modelowej ofensywie Skody. Ponadto, poszerzy paletę oferowanych przez markę samochodów o nowy segment usytuowany pomiędzy Fabią a Octavią.
Jednym z rynków, na których planowane jest wprowadzenie tego modelu, jest również Katar.
Do 2018 roku Skoda planuje zwiększyć globalną sprzedaż swych samochodów do poziomu co najmniej 1,5 miliona sztuk rocznie. W 2011 roku sprzedaż marki wzrosła o 15 procent, osiągając rekordową liczbę 879 000 sztuk.
Modelowa ofensywa rozpoczęła się od udanego wprowadzenia na czeski rynek samochodu miejskiego Citigo i kompaktowej limuzyny Rapid, przeznaczonej na rynek indyjski.
Poza MissionL, w Katarze marka Skoda pokazała także Fabię, Octavię, Yeti i Superba, jako modele dostępne na lokalnym rynku.
autor: T.K.
Źródło:Skoda

Reklama

Reklama