Shakira i Seat

Shakira, jedna z najbardziej rozpoznawalnych artystek młodego pokolenia, wybrała firmę SEAT na głównego sponsora swojej europejskiej trasy koncertowej w 2007 roku, zatytułowanej „ Oral Fixation”. Trasa, która trwać będzie trzy miesiące, rozpocznie się 25 stycznia przyszłego roku występem w Hamburgu, w Niemczech.
Współpraca Shakiry i firmy SEAT oznacza połączenie wizerunku hiszpańskiej marki samochodowej z jedną z najbardziej popularnych i odnoszących sukcesy artystek. Shakira z dumą przyjęła rolę Ambasadora firmy SEAT, najmłodszej i najbardziej energicznej marki w Europie; SEAT zaś wspiera swe firmowe wartości „aktywny, z temperamentem i doskonale zaprojektowany” z gwiazdą muzyki, która odnosi obecnie swoje największe sukcesy, a której profil i wizerunek doskonale wpisuje się w obie grupy docelowe odbiorców.
Zawierając to porozumienie o współpracy, SEAT i Shakira wykraczają daleko poza ramy zwykłego sponsoringu: obie strony zgodziły się, że będzie to związek personalny i strategiczny, a współpraca obu stron odbywać się będzie na zasadach budowania silnych więzi pomiędzy dwoma branżami.
autor: Bstok.pl
Źródło Seat

Reklama