Samochodowa flota Hyundaia przekazana organizatorom Piłkarskich Mistrzostw Świata 2006

Rozpoczął się aktywny sponsoring Hyundai Motor Company tegorocznych Piłkarskich Mistrzostw Świata w Niemczech. W jego ramach koreański koncern oddał do dyspozycji Komitetu Organizacyjnego imprezy (FIFA) około 1000 samochodów osobowych i autobusy na potrzeby VIPów i narodowych reprezentacji
W czasie ceremonii przekazania symbolicznego – ogromnego srebrnego klucza Szefowi Komitetu Organizacyjnego Piłkarskich Mistrzostw Świata 2006, Franzowi Beckenbauerowi, Zastępca Prezesa koncernu Hyundai Motor, Su-Kil Lee, powiedział, że jego firma z niecierpliwością oczekiwała przejścia do kluczowej, ostatecznej fazy sponsoringu: „Hyundai od dawna czekał na tę chwilę. Rozpoczęliśmy, co prawda, nasze, zakrojone na światową skalę, działania marketingowe już jakiś czas temu, lecz kluczową dla nas fazą sponsoringu było zapewnienie transportu VIPom. To doskonała okazja do prezentacji milionom widzów naszych produktów. Cieszymy się niezmiernie, że będziemy zapewniać transport wszystkim najważniejszym uczestnikom imprezy tej rangi co Piłkarskie Mistrzostwa Świata 2006.”
Sponsoring nie ogranicza się tylko do dostarczenia takich modeli Hyundaia jak Sonata, Grandeur, Trajet, Tucson, Santa Fe i H-1, lecz polega też na zapewnieniu serwisu technicznego na czas imprezy. Ponadto koreański koncern odpowiada za transport autobusowy, z którego korzystać będą 32 ekipy narodowe biorące udział w Mistrzostwach. Dlatego Hyundai podpisał porozumienie z Buskon 2006 GmbH – konsorcjum trzech niemieckich autobusowych firm transportowych. Konsorcjum zapewni około 2700 autobusów różnych marek dziennie na czas imprezy. 32 autokary reprezentacji narodowych oznaczone zostały logo FIFA i Hyundaia. Oznakowanie zaprojektowane zostało na zlecenie Komitetu Organizacyjnego FIFA Piłkarskich Mistrzostw Świata.
Hyundai jest głównym sponsorem Piłkarskich Mistrzostw Świata od 1999 roku, a w 2002 roku sponsorował pierwsze zawody piłkarskie tak wysokiej rangi w Azji – Piłkarskie Mistrzostwa Świata w Korei i Japonii. Zaproponowane przy ich okazji programy adresowane do kibiców – potencjalnych nabywców motoryzacyjnych produktów koncernu, okazały się sukcesem marketingowym.
autor: Bstok.pl
Źródło Hyundai

Reklama