» SAIC Audi otwiera największy na świecie salon Audi w Szanghaju

SAIC Audi otwiera największy na świecie salon Audi w Szanghaju

Autor: Piotr S.  Dodano: 2022-01-19

Wyświetlono: 48 razy

SAIC Audi otwiera największy na świecie salon Audi w Szanghaju

Dwa piętra i łącznie 2.400 metrów kwadratowych: 1 stycznia 2022 r. w House of Progress (HoP) w Szanghaju SAIC Audi otworzyło największy tego typu salon na świecie. Chińska firma partnerska zaprezentowała całą rodzinę A7 L. Obok Audi A7 L 55 TFSI, którego wysyłka rozpoczyna się w styczniu, odwiedzający mogli zapoznać się także z nowym Audi A7 L 45 TFSI oraz samochodami Audi skysphere concept i Audi grandsphere concept.

foto © Audi

House of Progress znajduje się w siedzibie głównej Grupy SAIC w Szanghaju i pełni funkcję nowego salonu flagowego SAIC Audi. Jest to pierwszy HoP Audi w Chinach i oferuje klientom wyjątkowe wrażenia: na pierwszym piętrze można zapoznać się z nowymi produktami, a fascynujące doświadczenia związane z marką zapewnią różne eksponaty technologiczne. Na drugim piętrze klienci mogą spotkać się w ekskluzywnych strefach i odpocząć. Obok baru kawowego i poczekalni dla klientów, znajduje się tu również przestrzeń dla rodziców z dziećmi. 

 

Między sztuką a zaawansowaną technologią 

Koncepcja polega na niezwykłym połączeniu, przypominającym galerię sztuki i centrum technologiczne i ma na celu przekazanie filozofii Audi: charakterystycznej estetyki w połączeniu z techniką, która stawia człowieka w centrum. Na wystawie klienci mogą zapoznać się z historią i rozwiązaniami Audi. Dodatkowo, mogą odkryć kulturę Szanghaju, największego miasta Chińskiej Republiki Ludowej. 

 

Poza samymi przeżyciami, HoP oznacza także sprawną obsługę klienta i jest symbolem jakości SAIC Audi oraz bliskości z klientem w każdej fazie jego życia. Ważnym elementem stała się aplikacja, dostępna od kwietnia 2021 r. Klienci mogą za jej pomocą w prosty sposób połączyć się z SAIC Audi. „Dla naszych fanów, HoP staje się ekskluzywnym klubem w mieście” – powiedział Thorsten Godulla, prezes SAIC Audi Sales & Marketing. Firma wykorzystuje go do podkreślenia swoich ambicji w zakresie obsługi klienta: Audi powinno wzbogacać codzienne życie ludzi, dawać klientom poczucie przynależności i oferować doświadczenia, które od początku do końca przewyższają ich oczekiwania. 

 

Początek nowej ery mobilności motoryzacyjnej w segmencie luksusowym 

Podczas otwarcia, SAIC Audi przekazało nowe Audi A7 L 55 TFSI dziesięciu klientom z Chin. Każdy model został wyprodukowany specjalnie według ich indywidualnych potrzeb. Potem do następnych klientów z Państwa Środka trafiły kolejne modele od SAIC Audi. Aby zapewnić optymalne wrażenia klientów, w całym procesie serwisowym zawsze towarzyszy im Audi Butler. 

 

Nowa era mobilności motoryzacyjnej w segmencie luksusowym dopiero się zaczyna. Nowe Audi A7 L 45 TFSI zaraz stanie się dostępne również w Chinach. Model klasy podstawowej o mocy 180 kW (245 KM) posiada w wyposażeniu standardowym łączność 5G i jest wyposażony w funkcje V2X dla mobilności sieciowej. Pojazd oferuje także m.in. reflektory HD Matrix 2.0 LED i dynamiczne kierunkowskazy, tempomat (Cruise Control System, CCS) oraz Audi Virtual Cockpit. Asystent toru jazdy i system bezpieczeństwa Audi pre sense basic oferują kierowcy inteligentne wsparcie. „Wszystkie pojazdy charakteryzują się jakością premium i sportowym DNA marki Audi” – powiedział dr Jia Mingdi, prezes SAIC Audi Sales & Marketing. „Nadzwyczajny design spotyka się z najwyższą wydajnością i najnowocześniejszą technologią”. 

 

„Tworzenie wyjątkowej podróży klienta” 

SAIC postrzega siebie jako siłę napędową innowacji w branży i aktywnie poszukuje współpracy z różnorodnymi partnerami i podmiotami społecznymi w Chinach. Dr Jürgen Unser, prezes Audi China: „Współpraca między Audi i SAIC ma na celu stworzenie wyjątkowej ścieżki klienta, która stawia ludzi w centrum i oferuje doświadczenie marki, oznaczające wyjątkowy styl życia. W szanghajskim House of Progress, nasi klienci mogą posmakować tego, co reprezentuje Audi.” 

Źródło: Audi, Mototarget
 Pisaliśmy również
» Audi przyspiesza transformację: rok 2021 bardzo dobry dla sprzedaży aut elektrycznych
» Drugie życie zużytych baterii samochodów elektrycznych: Audi i koncern RWE zbudowały nowy rodzaj systemu magazynowania energii
 Inne artykuły

» Samochód M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 zaprezentowany! 2022-01-17
  Ford Puma Hybrid Rally1 Zespół M-Sport Ford World Rally Team (WRT) zaprezentował po raz pierwszy kibicom sportów motorowych nowy samochód – M-Sport Ford Puma Hybrid Rally1 w efektownych barwach, który będzie uczestniczyć w zelektryfikowanej erze Rajdowych Samochodowych Mistrzos… więcej »

» Wyniki sprzedaży Ford Polska – grudzień 2021 2022-01-12
  Ford Puma Rally1 WRC 2021 Grudzień 2021 r. był niezwykle wymagającym miesiącem dla całego rynku motoryzacyjnego w Polsce, który odnotował blisko 27-procentowy spadek sprzedaży względem analogicznego okresu ubiegłego roku. Powodem jest cały czas ograniczona dostępność komponentów i zwią… więcej »

» Crossovery Nissana dobrze trzymają wartość 2022-01-11
  Nissan Qashqai 2021 Crossovery marki Nissan: Qashqai oraz Juke są jednymi z najlepiej utrzymujących wartość w swojej klasie – tak wynika z ostatniej prognozy Info-Ekspert, firmy zajmującej się m.in. profesjonalnym prognozowaniem wartości rezydualnej pojazdów. Szacowana wart… więcej »

Źródło: Mototarget.pl

Reklama