» Rusza pierwszy Konkurs e-Mobility Media Awards

Rusza pierwszy Konkurs e-Mobility Media Awards

  Dodano: 2021-08-17

Wyświetlono: 87 razy

Dziennikarze najbardziej zaangażowani w budowanie świadomości społecznej w zakresie elektromobilności otrzymają nagrody w Konkursie e-Mobility Media Awards 2021, organizowanym przez PRESS-SERVICE Monitoring Mediów i Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych.

Redakcje gazet, czasopism, stacji radiowych, telewizyjnych, portali internetowych oraz dziennikarze mogą zgłaszać nominacje do konkursu poprzez stronę kampanii elektromobilni.pl. Jego wyniki poznamy już w październiku, podczas gali Kongresu Nowej Mobilności w Łodzi.

Rzetelna informacja i edukacja są kluczowe dla rozwoju elektromobilności w Polsce. Media, dostarczając obiektywnej wiedzy, kształtują opinię publiczną w tym zakresie. Do nich, w głównej mierze, kierowany jest projekt e-Mobility Media Awards 2021. Oprócz dziennikarzy, w ramach konkursu wyróżnione zostaną jednak także marki, które prowadzą najskuteczniejsze kampanie informacyjno-promocyjne, edukacyjne oraz marketingowe na rzecz zeroemisyjnego transportu w Polsce.

 

 

Organizatorami Konkursu są Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych oraz PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Projekt ogłoszono 18 czerwca 2021 r., podczas 3. edycji Kongresu MOVE 2021 International Mobility, największej konferencji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w całości poświęconej elektromobilności.

Dynamiczna sytuacja na rynku pojazdów z napędem elektrycznym, niedawne rozpoczęcie naboru w ramach programu „Mój elektryk”, czy też ogłoszenie w lipcu planu „Fit for 55”, którego przyjęcie może doprowadzić do ustanowienia terminu zakończenia rejestracji samochodów spalinowych w całej Unii Europejskiej – to wszystko sprawia, że o elektromobilności mówi się i pisze coraz częściej. W przestrzeni publicznej wciąż funkcjonuje jednak wiele mitów związanych z elektryfikacją transportu. Naszym celem jest wyróżnienie tych mediów, które w rzetelny sposób i w największym stopniu przyczyniają się do kształtowania opinii społecznej na temat pojazdów elektrycznych –  mówi Łukasz Witkowski, Dyrektor Operacyjny PSPA.

Zgłoszenia do e-Mobility Media Awards będą przyjmowane łącznie w 16 kategoriach.

Dziennikarze i redakcje mogą zgłaszać nominacje do kategorii: Artykuł Roku, Wideo Roku, Podcast Roku, Marka Roku – nagroda specjalna, Kampania Edukacyjna Roku, Kampania Medialna Roku, Wydarzenie Medialne Roku oraz Najlepsza Współpraca z Mediami. Przyjmowane będą także zgłoszenia przedstawicieli marek oraz osób zainteresowanych elektromobilnością. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez Kapitułę Konkursu, w skład której wejdą przedstawiciele PSPA, PSMM i partnerów kampanii elektromobilni.pl, na podstawie zgłoszeń oraz w drodze głosowania.

Zwycięzcy kategorii: Medium Roku, Branżowe Medium Roku, Medium Lokalne Roku, Marka Roku – motoryzacja, Marka roku – infrastruktura ładowania, Grupa Motoryzacyjna Roku, Samochód Elektryczny Roku – BEV oraz Hybryda Plug-in Roku – PHEV zostaną wskazani na podstawie badania mediów przeprowadzonego przez firmę PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Analiza mediów obejmie ponad 1100 tytułów prasowych, 5 mln polskojęzycznych portali internetowych oraz 100 stacji radiowych i telewizyjnych.

– Elektromobilność w kontekście motoryzacji na dobre zagościła już na łamach mediów tradycyjnych i elektronicznych. Wiele marek motoryzacyjnych stawia sobie za cel bycie liderem nie tylko w zakresie sprzedaży aut z napędami elektrycznymi, ale także budowania narracji w przestrzeni medialnej – komentuje Marcin Szczupak, Kierownik Działu Raportów Medialnych PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. – Konkurencyjność produktowa sprawia, że o palmę pierwszeństwa w tym aspekcie rywalizują już praktycznie wszyscy. W codziennej pracy analitycznej zauważamy, że są istotne różnice w tym, jak marki mówią o swoich elektrycznych autach i rozwiązaniach do nich. Budując założenia do e-Mobility Media Awards, staraliśmy się docenić kreujących przekaz po stronie marek, ale także weryfikujących go dziennikarzy i media. Jedna i druga strona w istotny sposób wpływa na podnoszenie wiedzy z tego zakresu w społeczeństwie – dodaje.

Zgłoszenia są przyjmowane od 27 lipca do 30 września br. za pośrednictwem strony internetowej https://elektromobilni.pl/emobility-media-awards Konkurs zostanie rozstrzygnięty podczas Kongresu Nowej Mobilności, który odbędzie się w październiku 2021 r. w Łodzi.

Źródło: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
 Inne artykuły

» Wyniki sprzedaży Ford Polska – lipiec 2021 2021-08-13
  Ford E Transit Lipiec 2021 r. był niezwykle wymagającym miesiącem dla całego rynku motoryzacyjnego w Polsce, który odnotował ponad 8% spadek sprzedaży względem ubiegłego roku i ponad 10% spadek względem czerwca bieżącego roku. Za tę sytuację odpowiada przede wszystkim ograni… więcej »

» Kampery marki Volkswagen Samochody Dostawcze 2021-08-13
  Caddy kamper Ostatni, dość burzliwy rok, zmienił wakacyjne zwyczaje wielu Polaków i Europejczyków. Wielu z nas świadomie zrezygnowało z dużych hoteli, gwaru turystycznych miast, szukając spokoju, niezależności i zupełnie nowych doświadczeń wakacyjnych…. więcej »

» Modele Forda w odmianach Active 2021-08-12
  Ford focus active Ford EcoSport, Fiesta oraz Focus występują w odmianach Active, które nie tylko podkreślają dynamiczną i spragnioną przygód osobowość właściciela. Modele te idealnie sprawdzą się zarówno w mieście, jak i poza nim, dzięki m.in. zwiększonemu prześwitowi i dodatko… więcej »

» Nowe otwarcie salonu Kia360 w Seulu 2021-08-12
  kia360 Kia Corporation ogłosiła dziś, że na nowo otwiera innowacyjny salon Kia360 na południu Seulu, w którym klienci mogą wirtualnie doświadczyć przyszłych rozwiązań z zakresu mobilności…. więcej »

» Volkswagen zaprezentuje ID.5 GTX podczas IAA 2021-08-10
  volkswagen ID.5 GTX ID.5 GTX zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego IAA w Monachium już 7 września, jeszcze jako zamaskowany samochód koncepcyjny. Pierwszy SUV coupé Volkswagena skonstruowany na platformie podłogowej MEB zachwyca eleganckim designem i napędem na cztery koła, za… więcej »

» Podróż Audi w Formule E dobiega końca 2021-08-09
  Audi Formula E Już w najbliższy weekend – 14 i 15 sierpnia – wraz z dwoma ostatnimi wyścigami pierwszego sezonu Mistrzostw Świata Formuła E, fabryczne zaangażowanie Audi w tą serię wyścigową dobiegnie końca…. więcej »

Źródło: Mototarget.pl

Reklama