Porsche Carrera z napędem na obie osie

 Porsche zaprezentowało Carrerę 4S zarówno w nadwoziu Coupe, jak i w wersji bez dachu. Premiera będzie miała miejsce na targach w Paryżu. Do końca roku samochód trafi do salonów.
Napęd z silnika trafia na obie osie poprzez Porsche Traction Management (PTM). Deska rozdzielcza została wyposażona we wskaźnik, który informuje kierowce na bieżąco w jaki sposób moc jest pożytkowana przez samochód. Odmiana 4S jest szersza od swoich tylnonapędowych braci o 22mm.
W standardzie auto występuje z 7-stopniową manualną skrzynią biegów, którą można zamienić na 7-stopniowy mechanizm PDK (za dopłatą oczywiście). Moc generuje sześciocylindrowy bokser 3,4l o mocy 350 KM. Wersja S to 0,4 l pojemności więcej i 400 KM. Sprint do setki w wolniejsze wersji trwa 4,5 sekundy. Modele S ten samą prędkość osiągają w 4,1s.Porsche zaprezentowało Carrerę 4S zarówno w nadwoziu Coupe, jak i w wersji bez dachu. Napęd z silnika trafia na obie osie poprzez Porsche Traction Management (PTM). Deska rozdzielcza została wyposażona we wskaźnik, który informuje kierowce na bieżąco w jaki sposób moc jest pożytkowana przez samochód. Odmiana 4S jest szersza od swoich tylnonapędowych braci o 22mm.
Carrera 4S będzie miała swoją oficjalną premierę na nadchodzących targach w Paryżu. Samochód pojawi się na rynku pod koniec 2012. Cena w Niemczech będzie wynosiła 97,557 euro za Carrerę 4 Coupe i 110,290 euro za Kabriolet. Wersja S Coupe jest o 14,756 euro droższa. Najszybszy kabriolet w gamie to wydatek 125,046 euro.
autor: T.K.
Źródło:Porsche

Reklama