Reklama
Polskie miasta we wspólnej akcji promocyjnej #MiastowMiasto
Czekamy na wakacje 2021. Duża część Polaków decyduje się na spędzenie lata w kraju. Od kilkunastu dni hotele, restauracje i atrakcje turystyczne w całej Polsce przystosowują się do nowych regulacji i wracają do działalności. 11 polskich miast biorących udział w kampanii jest już gotowych na bezpieczne przyjęcie powracających turystów.
Założeniem działań kampanijnych jest podtrzymanie zainteresowania podróżami krajowymi wśród odbiorców głównych profili facebookowych miast, których sumaryczna liczba odbiorów wynosi ponad 2 miliony. W ramach akcji prowadzonej w social mediach promowane będą najciekawsze atrakcje i obiekty turystyczne w różnych zakątkach naszego kraju, takie jak muzea, instytucje kultury, obiekty noclegowe, parki rozrywki, centra handlowe, galerie sztuki czy wydarzenia.
– Bardzo nam potrzebna taka akcja promocyjna, bo miasta potrzebują gości. Sektor turystyczny, wykazujący w ostatnich latach ogromny potencjał rozwoju, został silnie dotknięty przez wybuch pandemii wirusa COVID-19, a nawet zahamowany. Musimy to teraz wspólnie odbudować i odwrócić ten niekorzystny dla miast stan rzeczy – mówi prezydent Białegostoku Tadeusz Truskolaski.
W akcji #MiastowMiasto uczestniczą:
- Warszawa
- Wrocław
- Katowice
- Kraków
- Łódź
- Poznań
- Lublin
- Białystok
- Gdańsk
- Szczecin
- Bydgoszcz
Start wspólnej akcji przewidziany jest na 22 maja, kiedy pojawią się posty zapowiadające działania. Następnie co tydzień, w sobotę będą pojawiały się wpisy dotyczące poszczególnych miast wraz z zachęcającymi zdjęciami i opisami. Akcję aktywnie wspiera Unia Metropolii Polskich.
– Zapraszam do Białegostoku, pięknego miasta na wschodzie Polski. Mamy dla was mnóstwo atrakcji i wspaniałą kuchnię regionalną, z której Białystok słynie. Jestem pewien, że wiele osób, które tu nigdy nie były, zakocha się w naszym mieście – zapewnia prezydent Truskolaski.
Źródło: Urząd Miejski Białystok
Reklama