Reklama

Podlascy przedsiębiorcy uczyli się jak eksportować na rynek kanadyjki

Kilkudziesięciu przedsiębiorców z woj. podlaskiego było żywo zainteresowanych spotkaniem dotyczącym zdobywania nowych, zagranicznych rynków zbytu. Seminarium odbyło się w Centrum Warszawska 50.

Specjalistyczne seminarium odbyło się we czwartek, 21 listopada 2024 r. w Centrum Warszawska 50, pod hasłem „Możliwości eksportowe podlaskich przedsiębiorstw MŚP na rynku kanadyjskim”.

Prelegentami, prowadzącymi szkolenie byli Sebastian Sadowski-Romanov – CEO ITRO Sp.z o.o, przedsiębiorca, wprowadzający polskie firmy na rynek kanadyjski, pt: „Jak wybrać odpowiedni rynek do ekspansji zagranicznej, case study rynek kanadyjski”

Kolejne szkolenie poprowadziła Marta Maksimczuk z Uniwersytetu w Białymstoku, pt: „Kanada jako rynek docelowy: Przegląd sytuacji polityczno-gospodarczej i praktyczne wskazówki dla polskich eksporterów”.

Koordynatorem szkolenia jest Podlaskie Centrum Eksportera.

Vademecum to tylko jeden z elementów projektu „Promocja gospodarcza MŚP – Podlaskie Centrum Eksportera” skierowanego do firm z sektora MŚP z województwa podlaskiego zainteresowanych eksportem. Podlaskie Centrum Eksportera posiada usługi doradcze w zakresie eksportu i poszukiwania kontrahentów, organizuje wyjazdy na zagraniczne misje gospodarcze, pomaga w zdobywaniu grantów na wystawianie się na targach międzynarodowych

Projekt „Promocja gospodarcza MŚP – Podlaskie Centrum Eksportera” (FEPD.01.05-IZ.00-0072/23 ) realizowany jest  w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027.  

Reklama

Reklama