Nowy Citroën Jumpy

Nowy Citroën Jumpy, który wypełnia gamę pomiędzy modelami Berlingo i Jumper. W nowym Citroënie Jumpy zostały znacznie rozszerzone możliwości stosowania różnych konfiguracji przestrzeni wewnętrznej, ładowności i długości użytkowej.
Nowy Jumpy charakteryzuje się :
* większą ładownością . W Citroënie Jumpy ładowność została znacznie zwię kszona i wynosi obecnie od 1000 do 1200 kg, podczas gdy w poprzedniej wersji wynosiła od 815 do 900 kg.
* zwiększeniem przestrzeni użytkowej. Nowy Jumpy oferuje dwie długości z dwoma rozstawami osi oraz dwie różne wysokości. Przestrzeń użytkowa została znacznie zwiększona i wynosi od 5 do 7 m3 w porównaniu z poprzednią gamą oferując od 4 do 5 m3. Użytkowa długość wewnętrzna nowego Jumpy została również zwiększona o 12 do 16 cm w zależności od wersji i może być jeszcze dodatkowo przedłużona o 65 cm dzięki specjalnie przystosowanemu tunelowi przeznaczonemu na długie ładunki w furgonach z przegrodą.
* zróżnicowaną gamę sylwetek nadwozia i wariantów wykończenia. Nowy Jumpy obejmuje dwie rodziny modeli. Pierwsza to furgony, które występują zarówno w wersjach klasycznych (furgony blaszane i przeszklone) jak i w wersji ramy z kabiną oferującej możliwość różnych adaptacji nadwozia. Druga kategoria obejmuje nadwozia „kombi” przeznaczone do przewozu osób. Ta oferta skierowana jest do firm, których działalność wymaga przewożenia większej liczby osób oraz do klientów indywidualnych, którzy szukają pojazdu bardzo przestronnego i funkcjonalnego. Modele kombi, dost pne w trzech wariantach wyposa enia, oferuj od 5 do 9 miejsc. Samochody kombi w dwóch wyższych wariantach wykończenia będą sprzedawane pod nazwą Atlante z monogramem umieszczonym na samochodzie, z wyjątkiem Niemiec oraz krajów o ruchu lewostronnym. Wystrój wnętrza został wzbogacony o wykładzinę dywanową oraz tapicerkę na panelach drzwi.
* dynamicznym i podnoszącym jako stylem. Nowoczesny i jednocześnie solidny przód wyróżnia się wydatną osłoną chłodnicy i wysokim pasem przednim, który chroni przed skutkami zderzeń. Tył został zaprojektowany z myślą o ułatwieniu załadunku. Konfiguracja miejsca kierowcy, jako izolacji dźwiękowej oraz ergonomiczne rozwiązania sprawiają , że kabina Jumpy spełnia potrzeby najbardziej wymagających użytkowników.
* zróżnicowaną gamę silników. Jumpy proponuje trzy wersje silników wysokoprężnych: 1.6 HDi 90 (66 kW), 2.0 HDi 120 (88 kW) oraz 2.0 HDi 140 (100 kW) z filtrem cząstek stałych.
Silniki współpracują z mechanicznymi skrzyniami biegów, które w przypadku dwóch silników 2.0 HDi są sześcioprzełożeniowe. Ofertę uzupełnia silnik benzynowy 2.0i 143 KM (103 kW) z mechaniczną, pięcioprzełoże- niową skrzynią biegów. Ponadto nowy Jumpy może być wyposażony w elementy wyposażenia bardzo rzadko oferowane na rynku lekkich samochodów dostawczych, takie jak pneumatyczne zawieszenie z tyłu, automatyczne wycieraczki szyby przedniej czy też automatyczne włączanie reflektorów. Dzięki standardowemu wyposażeniu w ABS i system awaryjnego wspomagania hamowania AFU Jumpy zapewnia parametry prowadzenia na najwyższym poziomie.
autor: Bstok.pl
Źródło Citroen

Reklama