Mocniejszy Hilux

Od września Toyota Hilux oferowana będzie z nowym, topowym silnikiem o pojemności trzech litrów i mocy 171 koni mechanicznych. Wzmocniona została również jednostka 2.5-litrowa.
Pochodzący z Land Cruisera trzylitrowy, czterocylindrowy silnik D-4D w technologii common-rail drugiej generacji osiąga moc 171 KM. Jednostka może współpracować z pięciobiegową skrzynią manualną lub czterostopniową przekładnią automatyczną, a auto dostępne jest jedynie w wersji Double Cab, z napędem 4×4 oraz poziomem wyposażenia SR lub bogatszym. Wersja z manualną skrzynią przyspiesza od 0 do 100 km/h w 12 sekund, prędkość maksymalna wynosi 170 km/h, a średnie spalanie 8,3 l/100 km. Wersja z automatem pozwala na szybsze o 0,1 s. rozpędzenie do setki, prędkość maksymalna jest także większa o 5 km/h, co jednak zostało okupione nieco wyższym zużyciem paliwa (9,4 l/100 km).
Wersja 2,5 D-4D Toyoty Hilux osiągać będzie teraz moc 120 KM (poprzednio 102 KM), a maksymalny moment obrotowy wynosić będzie 325 Nm (poprzednio 200 Nm). Dostępna będzie ona w różnych konfiguracja: 4×2 lub 4×4, z kabiną Single Cab, Extra Cab lub Double Cab. Maksymalna prędkość wynosić będzie 165 km/h (4×2) lub 155 km/h (4×4). Średnie spalanie, w zależności od wersji, oscylować będzie od 7,4 do 8,3 l/100 km.
autor: Bstok.pl
Źródło Toyota

Reklama