Lancia sponsorem Mistrzostw Świata w Szermierce

Po sponsorowaniu zawodów w łyżwiarstwie figurowym, Lancia zdecydowała się wesprzeć kolejną dyscyplinę sportu charakteryzującą się elegancją, klasą i harmonią, a mianowicie szermierkę. W tym roku Lancia będzie oficjalnym sponsorem, trwających od 29 września do 7 października, Mistrzostw Świata w Turynie.
Lancia będzie również oficjalnym dostawcą samochodów dla całego przedsięwzięcia. Zgodnie z wieloletnią tradycją, która łączy ową markę ze światem szermierki, „twarzą” kampanii została Margherita Granbassi, zwyciężczyni Pucharu Świata 2005, Mistrzyni Świata i Europy w kategorii zespołowej, zawodniczka należąca do włoskiej Dream Team, oraz Andrea Cassara, złoty medalista w zespołowym turnieju floretowym na Olimpiadzie w Atenach w 2004 roku i brązowy medalista w kategorii indywidualnej. Należy podkreślić, że Mistrzostwa Świata w Szermierce powracają do tego piemonckiego miasta po czterdziestu a do samych Włoch po dwudziestu czterech latach przerwy. Nie mówiąc już, że po raz pierwszy w historii, jednocześnie, w tej samej siedzibie odbędą się mistrzostwa pełnosprawnych atletów oraz tych na wózkach inwalidzkich. Dzięki zaangażowaniu władz miasta, władz wojewódzkich oraz całego regionu Piemontu, udostępnione zostaną nowe obiekty sportowe: l’Oval, gdzie odbędą się zawody oraz Wioska Olimpijska, która gościć będzie sportowców z ponad 100 krajów. Wedle wieloletniej tradycji, która łączy Lancię ze światem szermierki, biorąc po uwagę takie cechy jak elegancja, temperament, poczucie estetyki, typowe dla tego sportu i niektórych postaci z nim związanych, fakt sponsorowania tej dyscypliny ma strategiczne znaczenie dla pozycjonowania marki. Ponadto, aby nadać całemu przedsięwzięciu wagi i uczynić je bardziej efektywnym Lancia opracowała projekt, który przewiduje jasno określony plan działań pomocniczych. Przede wszystkim przeprowadzona zostanie kampania prasowa, której bohaterami będą wyżej wspomniani medaliści reprezentujący Włochy na Mistrzostwach Świata. Kampania wystartuje we wrześniu przed rozpoczęciem mistrzostw w Turynie i będzie miała charakter instytucjonalny. Promować będzie nie tylko związek marki z bohaterami kampanii oraz z tym prestiżowym wydarzeniem lecz także skupi się bezpośrednio na produkcie.
autor: Bstok.pl
Źródło Lancia

Reklama