Reklama

Koniec kampanii ”Czysty Białystok”

 W dniach od 18 września do 1 października, odbyła się kampania ”Czysty Białystok”. Głównym tematem akcji było sprzątanie po pieskach oraz niedokarmianie gołębi w okresie letnim. Inicjatywa miała zwrócić uwagę mieszkańców na problemy, które przekładają się na czystość i piękno miasta.

 W ramach kampanii, rozdano mieszkańcom Białegostoku ponad 20 000 torebek do sprzątania po pieskach oraz ponad 10 000 ulotek informacyjnych. Wspomniane materiały można było otrzymać w większości sklepów zoologicznych w Białymstoku oraz podczas spaceru po miejskich parkach. Podczas dwóch weekendów kampanii, urocze hostessy w towarzystwie piesków oraz w koszulkach akcji rozdawały torebki i ulotki, opowiadając mieszkańcom o ”Czystym Białymstoku”.
 W szkołach, sklepach zoologicznych oraz na niektórych osiedlach pojawiły się plakaty informujące o idei kampanii. Na ten cel przygotowano ponad 300 plakatów. Dodatkowo, strażnicy miejscy upominali przyłapanych na niesprzątaniu specjalnym, fikcyjnym mandatem, który powinien w humorystyczny sposób zmieniać nawyki właścicieli psów. Ponadto, we wszystkich białostockich parkach postawiono tabliczki z hasłem kampanii ”Jeden spacer – kupa wstydu. Oszczędź sobie wstydu i mandatu w wysokości 500zł!”.

 Atrakcją kampanii były również konkursy dla mieszkańców oraz spółdzielni mieszkaniowych. W ciągu zaledwie 2 tygodni akcji, na stronie www.czystybialystok.pl zgłoszono ponad 20 prac konkursowych, z czego kilka uzyskało nawet ponad 200 głosów od odwiedzających witrynę! Zwycięzcą konkursu dla instytucji została natomiast Administracja Osiedla ”Przyjaźń”, która w nagrodę otrzyma BirdSystem Plus do odstraszania gołębi z budynków.

 Zainteresowanych akcją zapraszamy po więcej informacji na www.facebook.com/czystybialystok i www.czystybialystok.pl.

Reklama