Reklama

Kolejny etap programu 'Żubr Budzi Podlasie’ zakończony!

Obradami jury, które odbyły się 25 stycznia br. w Białymstoku, zakończył się kolejny etap programu ”Żubr budzi Podlasie”. Partnerzy programu zadecydowali, jakie projekty mieszkańców regionu zostaną wsparte przez Żubra łączną kwotą 100 000 zł. Oficjalne przedstawienie laureatów nastąpi na początku lutego.

W skład jury, które spośród 163 zgłoszeń mieszkańców regionu wybrali najciekawsze projekty, weszli: Marszałek Województwa Podlaskiego, Prezydent Miasta Białegostoku, a także media regionalne: Gazeta Współczesna, Polskie Radio Białystok, TVP Białystok, Portal Bstok.pl). Istotny głos w wyborze miał także wyraziciel głosu mieszkańców: dr Jan Pietruski, oraz aktor Andrzej Zaborski, stanowiący wsparcie szczególnie w aspekcie kategorii ”Kultura”.

”Przed członkami jury programu 'Żubr budzi Podlasie’ pojawiło się duże wyzwanie. Spośród wielu godnych uwagi, ciekawych i wartych uhonorowania inicjatyw, należało wybrać najciekawsze. W związku z tym dyskusja i uwagi wymieniane podczas obrad były konstruktywne i nakierowane na jeden cel – wybór tych projektów, na których najbardziej skorzystają mieszkańcy regionu. Dlatego mamy nadzieję, że tak jak w roku ubiegłym, także i aktualnie będziemy świadkami i uczestnikami niepowtarzalnych w skali regionu wydarzeń.” – powiedział Maciej Partyka, specjalista ds. Brand PR w Kompanii Piwowarskiej.

Mieszkańcy województwa podlaskiego zgłoszenia do programu ”Żubr budzi Podlasie” przesyłali od 15 października 2009 r. do 15 stycznia br. Zgłoszono 163 propozycje inicjatyw w 4 kategoriach: ”Akcje społeczne” (zgłoszono 83 projekty), ”Kultura” (41 projektów), ”Sport” (27 projektów), a także ”Akademicki Białystok” (12 projektów).

Na początku lutego dowiemy się, które projekty mieszkańców regionu jury uznało za najciekawsze, a w związku z tym jakie wydarzenia zostaną wsparte grantami od Żubra i zrealizowane. Wtedy też nastąpi oficjalne przedstawienie laureatów.

Honorowy Patronat nad programem ”Żubr budzi Podlasie”, oprócz partnerów programu, objęły także media regionalne: portale hajnowianie.com, suwalki.info, suwalki24.pl, ebialystok.pl i madeinbialystok.pl.

Reklama