Reklama

Już za tydzień konferencja – Morfologia Sprzedaży

MORFOLOGIA SPRZEDAŻY to konferencja przeznaczona dla dyrektorów/menedżerów sprzedaży i osób nadzorujących sprzedaż oraz dla doświadczonych handlowców.

Naszą misją jest wspieranie strategii WIN-WIN w sprzedaży, która jest kluczem do biznesowego partnerstwa między firmami. Wspieramy również partnerskie zarządzanie zespołami sprzedaży. Tematyka jest bardzo różnorodna i każdy szef sprzedaży i handlowiec znajdą tu coś, co zwiększy skuteczność osobistą lub skuteczność zespołu:
• Cyfrowy headhunting. Rewolucja w rekrutacji kandydatów do zespołów sprzedażowych?
• Jak sprawdzić czy kompetencje handlowca pasują do typu procesu sprzedaży stosowanego w firmie.
• Trendy w wynagradzaniu handlowców w Polsce. Na co zwrócić uwagę przy kształtowaniu systemów wynagrodzeń?
• Jak wpływać na decyzje zakupowe klientów? I czy da się to robić etycznie?
• Od lęku przed porażką do nadziei na sukces: Trzy role menadżera sił sprzedaży.
• Diagnozowanie sprawności zespołów sprzedaży. Co wynika z badań, najczęściej występujące słabości zespołów.
• Training on the job w zespołach sprzedażowych. Jak to robić dobrze i skutecznie.
• Przywództwo w sprzedaży z wykorzystaniem strategii LEAN.
• „Odpowiedzialna sprzedaż” na rynku finansowym w Polsce.

Wśród prelegentów i występujących między innymi:
Paweł Fortuna, Rafał Żak, Romeo Grzębowski, Tomasz Targosz, Radek Drzewiecki, Anna Ralcewicz, Agnieszka Czarnecka, Jacek Czarnowski, Grzegorz Furtak.Ta edycja jest dla nas wyjątkowa, ponieważ nie tylko wracamy po dwóch długich latach nieobecności, ale też chcielibyśmy wyrazić naszą solidarność z Ukrainą, dlatego też 5% przychodu ze sprzedaży biletów przekażemy na wsparcie dla naszych sąsiadów.

Zapraszamy do odwiedzenia strony www.morfologiasprzedazy.pl w celu zapoznania się ze szczegółowym programem.

Partner wydarzenia: Bstok.pl

Reklama