Reklama
Jaka będzie przyszłość branży handlowej i spożywczej? Poznaj kluczowe trendy
O najważniejszych trendach i wyzwaniach stojących przed handlem detalicznym i hurtowym, branżą spożywczą i kosmetyczną oraz producentami żywności i innych wyrobów FMCG będziemy rozmawiać już 24 maja 2022 r. w warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton podczas organizowanego przez Wydawnictwo Gospodarcze kongresu Retail Trends 2022. Wydarzenie połączy w jednym miejscu i czasie doskonale znane od lat konferencje branżowe: Kongres Rynku FMCG oraz Forum Branży Kosmetycznej.
Podczas tegorocznej edycji wydarzenia porozmawiamy o perspektywach dla rynku handlowego w obliczu wojny w Ukrainie, szalejącej inflacji i wciąż trwającej pandemii. Przyjrzymy się modelom biznesowym przyszłości oraz omówimy scenariusze dla handlu i rynku FMCG w Polsce i regionie. Nie zabraknie rozmów o strategiach firm, zielonej transformacji, ewolucji zachowań konsumenta, cyfrowych zakupach i wielu innych tematach istotnych dla branży retail i jej otoczenia. Goście zaproszeni na kongres postarają się odpowiedzieć na kluczowe pytania nurtujące przedstawicieli branży.
Uczestnicy kongresu nie tylko będą mogli śledzić debaty i oglądać prezentacje w czterech salach tematycznych. W dodatkowej sali ukraińskiej pojawią się przedstawiciele największych ogólnokrajowych i regionalnych sieci sklepów oraz stacji paliw działających w Ukrainie. Do Warszawy przyjadą m.in. przedstawiciele sieci Epicentr (DIY), Sim23 (convenience store), ATB, Fozzy Group, Welyka Kieszenia, Tor-Ba, KOLO, Nasz Kraj/SPAR i WOG, którzy są zainteresowani nawiązaniem bezpośredniego kontaktu z polskimi firmami – producentami i dystrybutorami działającymi w branży FMCG.
Kongresowi Retail Trends 2022 towarzyszyć będzie Strefa Start-upów powered by foodtech.ac, realizowana wspólnie z akceleratorem start-upów Foodtech.ac. Pokaźne grono młodych firm zaprezentuje swoje produkty i pomysły biznesowe. Strefa Start-upów to kolejny projekt będący odpowiedzią na aktualne trendy w branży spożywczej, w tym na gwałtowny wzrost wartości rynku roślinnych zamienników produktów zwierzęcych (to właśnie ten obszar działalności dominuje u przedstawicieli zaproszonych start-upów).
Uczestnictwo w Retail Trends już zapowiedzieli uznani menedżerowie, naukowcy i praktycy biznesu. Wydarzenie będzie więc doskonałą okazją do tego, aby zaprezentować im swoje produkty i usługi oraz nawiązać kontakty, które mogą zaowocować w przyszłości.
W kongresie Retail Trends 2022 potwierdzili swój udział w roli prelegentów m.in.:
– Witold Baran, Wiceprezes, Dyrektor Handlowy Netto Polska
– Wayne Hodson, Prezes Zarządu, SPAR Polska
– Marc Le Bozec, Managing Director, E.Leclerc Polska
– Maciej Łukowski, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy, Biedronka
Reklama
– Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający, Żabka Polska
– Paweł Musiał, Prezes Zarządu, Profi Rom Food
– Victor J. Paterno, Prezes Zarządu, 7-Eleven Philippines
– Marta Pilczuk, Managing Director, Heinz Poland
– Robert Rękas, Prezes Zarządu, Lewiatan Holding
– Paweł Surówka, Prezes Zarządu, Grupa Eurocash
– Ewa Tumanow, Industry Manager Retail & eCommerce CEE, Meta
– Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu, Lidl Polska
Z pełną listą prelegentów, a także z bogatą agendą kongresu, można się zapoznać na stronie www.retailtrends.pl.
Nie zwlekaj do ostatniej chwili, lecz już dziś zarejestruj się na kongres!
Organizatorem wydarzenia jest Wydawnictwo Gospodarcze – wydawca magazynu „Wiadomości Handlowe” oraz branżowych portali wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl.
Partner wydarzenia: Bstok.pl
Reklama