Reklama

Infolinia pomaga mieszkańcom

Jak zarejestrować pojazd, gdzie zgłosić się po nowy dowód osobisty, kiedy skończy się remont ulicy? Odpowiedź na wszystkie pytania mieszkańców dotyczące funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Białymstoku pomagają znaleźć pracownicy urzędowej infolinii. W ubiegłym roku udzielili ponad 57 tys. porad.

Infolinia Urzędu Miejskiego została uruchomiona w 2014 r. Od momentu jej uruchomienia, w robocze dni numer 85 879 7979 nie milknie. Tylko w ubiegłym roku pracownicy przyjęli 57 423 połączenia od mieszkańców, średnio niemal 230 dziennie. Białostoczanie dzwoniąc tam uzyskują przydatne informacje pomagające w załatwianiu urzędowych spraw. Dzięki temu ich kontakt z Urzędem Miejskim jest prostszy i wygodniejszy, a telefoniczna obsługa wszelkich zapytań i zgłaszanych przez białostoczan interwencji – szybka i sprawna.

Dzwoniący najczęściej pytają o rejestrację pojazdów (w minionym roku 7 724 telefony), dowody osobiste (7 169), informacje o urzędzie (6 806), podatki (2 365), zasiłki (1 427). Jest też dużo pytań o meldunki, akty Urzędu Stanu Cywilnego, sprawy związane z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Mieszkańcy szukają również informacji o inwestycjach i sytuacji na drogach. Ponadto zgłaszają uwagi dotyczące funkcjonowania miasta.

Infolinia pod numerem 85 879 7979 działa w poniedziałki od godz. 8.00 do 17.00, w pozostałe dni (wtorek-piątek) w godz. 7.30-15.30.

Anna Kowalska

Źródło: Miasto Białystok

Reklama

Reklama