» HondaMotor Europe wyróżniła najlepszy custom CB650R, zbudowany przez europejskiego dealera

CB650R Fenix, który uzyskał prawie 29% wszystkich głosów na stronie Honda Customs www.hondacustoms.com, jest szczególnym symbolem odrodzenia całego zespołu firmy Mototrofa, której siedziba ponownie powstała z popiołów po niszczycielskim pożarze.

 

Choć motocykl wygląda zdecydowanie nowocześnie, czerpie również z wcześniejszych modeli Hondy. Jednostronny wahacz i tylne koło pochodzą z VFR750F, a przednie koło z CBR900RR FireBlade. Poddane modyfikacji elementy to siedzenie i tylna osłona oraz malowanie „93” (od Nexx Helmets), które jest hołdem, złożonym niesamowitemu Marcowi Marquezowi i oznacza rok założenia Mototrofy.

 

Drugie miejsce zajął model CB650R BMX firmy Werther Honda z Nicei, tuż za nim uplasował się CB650R Four Limited Edition firmy Espace Motos, a francuskie customy, które znalazły się na podium, dzieliło tylko 12 głosów.

 

Model CB650R BMX firmy Werther Honda czerpie inspirację z wyczynowych rowerów o tej samej nazwie. Czarny błyszczący lakier, czarny widelec i efektowne złote obudowy silnika dopasowano do złotych felg z oponami o białych profilach, natomiast krótsze przełożenie przekładni głównej i kompletny układ wydechowy Akrapovič zwiększają i tak już wysokie osiągi motocykla.

 

Motocykl stworzony przez Espace Motos CB650R Limited Edition czerpie inspirację z legendarnego modelu CB750 Four. Zwraca uwagę podniesione, bardziej płaskie siedzisko z brązowej skóry, zielony lakier ze złotymi paskami oraz logo Honda Wing z lat 80.

 

Odwiedzający stronę internetową Honda Customs mogli wybierać spośród dziesięciu najlepszych customów CB650R, zbudowanych przez dealerów z Hiszpanii, Francji i Portugalii, które pierwotnie miały być zaprezentowane na tegorocznym festiwalu Wheels & Waves w Biarritz.

 

Głosy oddało ponad 7000 odwiedzających stronę, na której można było pobrać tapetę na ekran komputera lub smartfona.

 

Internauci mogą nadal odwiedzać stronę internetową Honda Customs , aby obejrzeć modele startujące w konkurencji w 2021 roku i czerpać inspirację do stworzenia własnej wersji motocykla wagi średniej CB650R, który zachęca stylistyką „Neo Sports Café”, czterocylindrowym, mocnym silnikiem, klasycznym, opadającym układem wydechowym, nawiązującym do oryginalnego CB400F z lat 70-tych.

Źródło: Mototarget.pl

Reklama