Honda F1 i ochrona środowiska

Zespół Honda Racing F1 Team ogłosił wprowadzenie nowej inicjatywy na sezon 2007 wyścigów Formuły 1. Firma chce podnieść świadomość problemów związanych z ochroną środowiska. Dlatego na bolidzie RA107 zamiast reklam i logo sponsorów zostanie umieszczony duży obraz Ziemi.
Kula ziemska na samochodzie F1 jest apelem do kibiców, sponsorów, a także klientów oraz szerokiej publiczności, aby wspólnie z Hondą poświęcić się działaniom na rzecz ochrony środowiska.
Na specjalnej stronie www.myearthdream.com każdy ma możliwość umieszczenia swojego nazwiska na bolidzie. Tym samym składa deklarację zmiany stylu życia, co wpłynie na poprawę stanu środowiska. Zgodnie z koncepcją „nasz samochód to Twój samochód”, każde nazwisko stanowić będzie jeden z pikseli, które składać się będą na wizerunek planety na pojeździe. Każde nazwisko będzie widoczne na stronie internetowej od momentu złożenia deklaracji, oraz na samochodzie, po powiększeniu mikroskopem.
Ważnymi partnerami w realizacji przedsięwzięcia jest m.in. światowa firma fonograficzna Universal Music oraz Gatorade. Do partnerów i dostawców zespołu dołączyły także firmy: File, Instron, Oliver Sweeney, Perkin Elmer, Showa Denko, TUF i GF Agie Charmilles.
Ponadto, zespół Honda Racing F1 Team będzie ściśle współpracował ze światowymi organizacjami charytatywnymi działającymi na rzecz ochrony środowiska w celu rozwinięcia obecnego etosu firmy Honda w najbardziej znanym na świecie sporcie motorowym.
autor: A.M.
źródło: Honda

Reklama