Harley-Davidson – Consumer Superbrand 2007 w Polsce !

Harley-Davidson – kultowa marka legendarnych motocykli, będąca od lat spełnieniem marzeń jej posiadaczy o wolności i prawdziwej przygodzie zyskała uznanie jako Cunsumer Superbrand 2007 w polskiej edycji konkursu Superbrands.
Według The Superbrands Ltd., organizatora konkursu, „Superbrand – to marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie. Oferuje konsumentom znaczące emocjonalne bądź fizyczne korzyści, których konsumenci pragną i które rozpoznają. Korzyści te stanowią o jej przewadze nad markami konkurencyjnymi.”
Harley-Davidson od ponad 100 lat jednoczy miłośników jazdy na motocyklu nie pozwalając tym, którzy raz zaznali jazdy na Harleyu, przesiąść się na inne maszyny. Klasyczna stylistyka, unikalny charakter silnika i wydechu powodujące niepowtarzalny, rozpoznawalny dźwięk, wygoda podczas jazdy i łagodne prowadzenie oraz wysoka ergonomia powodują, że Harley-Davidson to jedyna marka na świecie, z którą jej wielbiciele wiążą się na całe życie tatuując na własnym ciele wzory identyfikujące ich ze stylem życia według Harley-Davidson.
To także jedyna marka z branży motoryzacyjnej wyróżniona w Superbrands Polska.
Niepowtarzalny charakter Harley-Davidson tworzą przede wszystkim społeczności wiernych motocyklistów kultywujące symbol wolności, przygody i niepokornego stylu życia, którzy jednoczą się w kluby i stowarzyszenia, by każdego dnia budować i rozwijać tę żywą legendę podczas wspólnej jazdy.
Na całym świecie wyróżnienia wręczane w ramach projektów organizowanych pod patronatem organizacji Superbrands, traktowane są jako dowody świadczące o wyjątkowej sile i rozpoznawalności nagrodzonych marek.
„W ciągu ostatniego półtora roku obserwujemy znaczący wzrost zainteresowania motocyklami Harley-Davidson w Polsce. Marka jest od dawna bardzo popularna wśród polskich miłośników legendy. W pierwszym kwartale roku 2007 notujemy znaczący wzrost sprzedaży nowych motocykli w porównaniu z rokiem obiegłym, związany m.in. z ich dostępnością, z możliwością sprawdzenia wymarzonego modelu podczas jazd testowych oraz, co dla wielu jest dużym zaskoczeniem, atrakcyjną ceną. Własnego Harley’a można mieć już za jedyne 399 pln miesięcznie. Wyróżnienie Consumer Superbrand 2007 jest dowodem na wyjątkowy charakter i pozycję Harley-Davidson w Polsce. Cieszymy się z niego i będziemy w dalszym ciągu starać się wzmacniać pozycję H-D na naszym rynku.” – mówi Piotr Kaluba, Central & Eastern Europe Manager, Harley-Davidson Europe Ltd.
W Polsce można sprawdzić ten kultowy motocykl podczas jazd testowych dostępnych w autoryzowanych salonach dealerskich Harley-Davidson: „Appaloosa” we Wrocławiu, „Arrow” w Katowicach, „Liberator” w Warszawie, „V-Force” w Poznaniu i „Zdanowicz” w Gdańsku.
autor: T.K.
Źródło: Harley-Davidson

Reklama