Reklama

Reklama

» Gwiazdy na Mitsubishi Golf Championship


Mitsubishi Motors Golf Championship to wyjątkowe wydarzenie. Przyciąga nie tylko miłośników golfa, ale także rodziny z dziećmi, w tym wiele osób, które chcą po raz pierwszy spróbować swoich sił w grze. Turniej okazał się jeszcze większym sukcesem niż rok temu. Golfiści zarezerwowali wszystkie miejsca na zawody zaledwie w ciągu kilku dni od uruchomienia zapisów. Frekwencja na pikniku również była większa.

 

 

„Do organizacji całego wydarzenia podchodzimy ambitnie i precyzyjnie, jak do produkcji naszych aut. Dla golfistów przygotowaliśmy turniej, który zapewnił sportowe emocje. Ich najbliższym oraz innym zaproszonym gościom zaproponowaliśmy piknik golfowy z wieloma atrakcjami, w tym akademię golfa.” – mówi Yasuyuki Oyama, Prezes Zarządu Mitsubishi Motors Polska.

 

Bartek Topa, Anka Cieślak i Karolina Pisarek w grają z Mitsubishi!


Akademia golfa to lekcje gry pod okiem profesjonalnego trenera, który przybliża podstawy gry i pokazuje technikę uderzeń. W akademii golfa podczas Mitsubishi Motors Golf Championship wzięły udział gwiazdy ekranu i ambasadorzy modeli Mitsubishi Outlander i ASX. Dla Bartłomieja Topy nie były to pierwsze zagrania. Aktor i gwiazda takich filmów jak „Karbala” i „Drogówka” próbował gry wcześniej, a w niedzielę wrócił do golfa po dłuższej przerwie. Anna Cieślak wybijała piłeczkę golfową po raz pierwszy i nie kryła ekscytacji.

 

 

Na polu w Sobieniach Królewskich gościła też Karolina Pisarek. Finalistka Top Model i najpopularniejsza polska modelka młodego pokolenia zdążyła zakochać się w golfie i już planuje kolejne lekcje.

 

 

Oprócz znanych gości w pikniku uczestniczyło aż 300 osób. Wzięły one udział w kursie golfa, zabawach i konkursach, a także w jazdach testowych samochodami Mitsubishi Eclipse Cross i Outlander.

 

„Nasz turniej i piknik pokazuje rosnącą popularność golfa w Polsce. Coraz więcej osób zaczyna grać i przekonuje się, że weekend na polu golfowym to zdrowy i emocjonujący sposób na spędzanie czasu wolnego. Cieszymy się także z wielkiego zainteresowania testami naszych modeli, które ani na chwilę nie stoją na parkingu – wspaniale, że możemy zademonstrować ich możliwości w tak malowniczym i prestiżowym otoczeniu. ” – mówi Łukasz Wójcik, dyrektor marketingu i PR w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

Źródło: Mototarget.pl