Grupa Chorten sponsorem tytularnym Stadionu Miejskiego w Białymstoku
Marszałek Łukasz Prokorym dostrzegł w zawiązanej współpracy aspekt promocji regionu przez markę, która jak zauważył, rozwinęła się na terenie województwa podlaskiego zaczynając od kilku sklepów.
– Ta współpraca jest dobrym połączeniem solidnej marki z mistrzowską drużyną Jagiellonią i miejscem, które wszyscy Podlasianie, kibice znają – białostockim stadionem. Chcę podkreślić, że wszyscy będziemy trzymać kciuki za Jagiellonię na dobre i na złe. Wierzymy, że kolejne mistrzowskie gwiazdki pojawią się na jej herbie.
Zdobycia Jagiellonii kolejnego mistrzostwa Polski na Chorten Arenie życzył także poseł Krzysztof Truskolaski i dodał, że „jest najbardziej dumny, że nasze podlaskie firmy mogą się promować właśnie tutaj, w Białymstoku”.
Podpisana w środę umowa weszła w życie natychmiast, a nowa nazwa stadionu, symbolicznie podkreśliła rozpoczęcie nowej ery dla białostockiego obiektu. W ramach tej umowy, której wartość wynosi ponad 4 mln zł (ok. 811 tys. zł rocznie), Grupa Chorten zyskała szerokie prawa medialne, wizerunkowe oraz marketingowe.
Nazwa Chorten Arena będzie widoczna na elewacji stadionu, co dodatkowo wzmocni rozpoznawalność marki nie tylko w regionie, ale również w całej Polsce.
W wydarzeniu uczestniczyli m.in. zastępcy prezydenta Białegostoku: Rafał Rudnicki, Tomasz Klim i Marek Masalski, wiceprezes spółki „Stadion Miejski” Bogusława Janowicz, prezes zarządu Jagielloni Wojciech Pertkiewicz oraz były reprezentant Polski w piłce nożnej i europoseł IX kadencji Tomasz Frankowski.
Cezary Rutkowski
red.: Małgorzata Sawicka
fot.: Kamil Timoszuk
Źródło: Urząd Marszałkowski