» Ford Polska wyróżniona nagrodą eMobility Media Awards w kategorii „Kampania medialna roku”

Ford Polska wyróżniona nagrodą eMobility Media Awards w kategorii „Kampania medialna roku”

Autor: Piotr S.  Dodano: 2021-10-11

Wyświetlono: 132 razy

Ford Polska wyróżniona nagrodą eMobility Media Awards w kategorii „Kampania medialna roku”

Firma Ford Polska została wyróżniona w pierwszej, historycznej edycji konkursu eMobility Media Awards w kategorii ”Kampania medialna roku”.

foto © Ford

Duże wyróżnienie dla marki Ford

W trakcie gali wręczenia nagród organizatorzy podkreślili niespotykane dotychczas na polskim rynku zaangażowanie marki w promocję elektromobilności.

 

– Nowoczesne kampanie to nie tylko jednostronny przekaz, ale kompleksowe działania, w których nastawieni jesteśmy na dialog z odbiorcą. Nagroda w tej kategorii pokazuje, że wykorzystanie dwustronnej komunikacji gwarantuje dotarcie i zaangażowanie potencjalnych klientów. Tym samym redefiniuje standardy komunikacji na polskim rynku. Lider tej organizacji swoim zaangażowaniem jednocześnie uwiarygadnia przekaz i staje się cenionym ekspertem w branży – podkreśliła kapituła konkursu.

 

W minionym roku firma Ford prowadziła intensywną kampanię skierowaną na popularyzację i promocję samochodów elektrycznych i elektromobilności. W tym celu wykorzystano zarówno płatny przekaz reklamowy, intensywne działania e-commerce, jak i aktywność public relations oraz w mediach społecznościowych. W działania komunikacyjne w mediach społecznościowych zaangażowani byli również autoryzowani dilerzy firmy Ford.

 

Przedmiotem tej kampanii był oczywiście głównie Ford Mustang Mach-E – pierwszy, stworzony całkowicie od podstaw elektryczny SUV Forda. Jego wyjątkowość potwierdzili dziennikarze i pierwsi klienci, od których zebrano niezwykle pozytywne recenzje. Samochód zaskakuje wyjątkowo dalekim zasięgiem, niezwykłymi osiągami i przyjemnością jazdy, a także bogatym i innowacyjnym wyposażeniem.

 

– Ta nagroda to dla nas olbrzymie wyróżnienie za ostatni rok i konsekwentne budowanie wizerunku marki Ford w Polsce. Bardzo dziękuję całemu zespołowi, naszym dilerom i klientom – powiedział Piotr Pawlak, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.

 

Pierwsza, ale nieostatnia edycja

eMobility Media Awards to wspólny projekt Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. To największa na polskim rynku inicjatywa mająca na celu docenienie osób i podmiotów działających na rzecz budowania świadomości społecznej w zakresie elektromobilności.

 

Nagrody eMobility Media Awards przyznano w 16 kategoriach. Poza kampanią medialną roku wybrano także m.in. motoryzacyjną markę roku, medium roku, samochód elektryczny roku czy podcast roku. Statuetki rozdano na gali, która odbyła się 7 października br., podczas Kongresu Nowej Mobilności w Łodzi.

Źródło: Ford, Mototarget
 Pisaliśmy również
» Duże zainteresowanie Fordem na Fleet Electric Day 2021
» Najnowszy film Forda „Ratownicy” przedstawia wolontariuszkę słoweńskiej straży pożarnej, kultywującą rodzinną tradycję
 Inne artykuły

» Duże zainteresowanie Fordem na Fleet Electric Day 2021 2021-10-11
  Ford Fleet Electric Day 2021 Ford był jedną z najczęściej testowanych marek podczas czwartej edycji Fleet Electric Day. Hitem wydarzenia skierowanego do klientów biznesowych okazał się Mustang Mach-E. Pierwszy elektryczny SUV Forda cieszył się bowiem niezwykłym zainteresowaniem…. więcej »

» Mocny wrzesień Forda w USA 2021-10-08
  Ford F-150 Lightning Według wrześniowych wyników sprzedaży Ford był najlepiej sprzedającą się marką samochodów w USA. Pomogły w tym usprawnienia w produkcji oraz sprzedaż wcześniej zamówionych przez klientów samochodów.
więcej »

» Dach w dół, głośność w górę 2021-10-05
  Mazda-x-Bose MX-5-30-lat Najwyższa jakość dźwięku zapewniająca doskonałe wrażenia z jazdy – to od samego początku siła napędowa 30-letniej współpracy między Mazdą a Bose. Szczególnym wyzwaniem na drodze do realizacji tych ambicji był i nadal pozostaje najbardziej kultowy model w… więcej »

» Elektryzujące osiągi nowego Mustanga Mach-E 2021-10-05
  Mustang MACH-E 2020 Mustang Mach-E został stworzony po to, aby wzbudzać emocje i elektryzować możliwościami. Całkowicie nowa platforma została opracowana przez zespół Ford Team Edison, aby w pełni wykorzystać poprawiający osiągi rozkład masy i dostarczanie momentu obrotowego prze… więcej »

» Nowy operator carsharingowy w Łodzi 2021-10-03
  Traficar Traficar to firma carsharingowa, która od kilku lat z sukcesem funkcjonuje w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście i na Śląsku, a w piątą rocznicę działania firmy do jej zasięgu dołączyła również Łódź…. więcej »

Źródło: Mototarget.pl

Reklama