Reklama

Finał Konkursu Techników i Mechaników Suzuki

Wdrażany przez Suzuki Motor Corporation na całym świecie kompleksowy program szkolenia dla mechaników „Technician of Excellence” ma na celu stałe podnoszenie poziomu kadr zatrudnionych w sieci autoryzowanych stacji dealerskich. W tym roku po raz pierwszy konkurs realizowany jest dla mechaników w Polsce.
W ostania sobotę – 4 marca 2006 r., w salonie Suzuki w Dąbrowie Górniczej odbył się Finał Konkursu Techników i Mechaników Suzuki. W finale wzięło udział sześciu najlepszych zawodników, przed którymi postawiono następujące zadania:
1.Przegląd okresowy samochodu Liana 1.6i, w której przygotowano kilka nieprzewidzianych usterek.
2.Pisemny test teoretyczny.
3.Uruchomienie samochodu Liana 1.6i, w której występowała usterka natury elektrycznej.
4.Odczyt danych z Tech 2, zapis na komputerze i analiza pod kątem nieprawidłowych informacji – SWIFT 1.3i (wprowadzono zakłócenie pracy układów).
o wyrównanej walce, zwycięzcą został pan Maciej Ruciński z ASO SUZUKI „Gadimex” w Warszawie. Podczas wręczenia nagród pan Maciej powiedział: Bardzo się cieszę, że mogłem wziąć udział w tej imprezie. Jej bardzo wysoki poziom pomógł wyłonić najlepszych z najlepszych. Zainteresowanie tym konkursem było ogromne nie tylko w moim serwisie, ale i w całej sieci Suzuki. Szeroko interesowano się wszelkim aspektami konkursu, pytaniami i zadaniami przedstawionymi uczestnikom do rozwiązaniu. Trudo jest w tej chwili powiedzieć co sprawiło mi najwięcej trudności. Z pewnością rutyna, której nabraliśmy podczas wielu lat pracy w serwisie nie była zbytnio pomocna. Zadania konkursowe udowodniły, że procedura naprawcza zgodna z zaleceniami i technologią producenta pozwala na szeroką diagnostykę uszkodzenia i odnalezienie jej wszelkich możliwych przyczyn. Natomiast działanie „na skróty” bardzo często prowadzi do usunięcia usterki, ale nie zawsze eliminuje jej wszystkie przyczyny.
autor: Bstok.pl
Źródło Suzuki

Reklama